Pozvánka: Jak na PR v digitální éře?

Může být PR v dnešní hektické době přesvědčivé a efektivní? Jak s jeho pomocí získat zákazníky a influencery na svou stranu a kde vzít inspiraci pro svou práci? Navštivte konferenci PR v digitálním světě, která se koná 11. září v Praze, a odpovědi na tyto otázky můžete hledat společně s tiskovými mluvčími, PR profesionály, novináři a dalšími odborníky.

Na konferenci vás čekají případové studie, ukázky prací z komunikace konkrétních značek, seznámíte se s aktuálními trendy, budou představeny informace z výzkumu o stavu PR v České republice a mnoho dalšího. Na programu je i diskuze na téma, kam se posouvá novinařina, co dnes požaduje vydavatelství/médium po novináři a jak v této návaznosti může pomoci právě PR. Na všechno, co vás zajímá, se budete moci zeptat během panelové diskuze na téma Kam kráčí média a co z toho vyplývá pro lidi v komunikaci.

Připravena jsou pro vás například tato vystoupení:

Roman Hřebecký, freelancer: I mlíko může být sexy

Obyčejná mlékárna, která komunikuje neobyčejně. Případová studie popisující, jak Jaroměřická mlékárna kombinuje klasické PR s názorovými blogposty vesnického strejce Jarina  a food blogem zaměřeným na e-free svačinky. Vše podtrhuje komunikací na sociálních sítích.

Robert Svoboda, Focus Agency: Stav PR v České republice

Zjistěte, kolik procent firem praktikuje Public Relations a s pomocí jakých metrik hodnotí jeho efektivitu. Poznejte vnímané slabiny PR agentur a jejich klienty preferované finanční hodnocení. Nebo to, jaký druh PR komunikace je nejčastější a jak si v digitální éře skutečně stojí online PR.

Jan Sadil, Hypoteční banka: K čemu je PR, když novináře zajímá hlavně úroková sazba?

Když se pohybujete na čele trhu, vaše výsledky sice kouzlí úsměv na tvářích akcionářů, ale na výsluní to pěkně fouká a udržet se vysoko dá pořádně zabrat. Konkurence vás nenechá ani na chvíli vydechnout a média se zajímají jen o úroky a poplatky. Jak vám může pomoci PR?

Podrobnější informace o programu, profilech přednášejících a registraci naleznete na stránkách akce.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Sekta, výplach, nebo prostě konference? Digital Summit 2014

Zděšení. To byla asi nejčastější emoce, kterou jsme vídali online po ohlášení Digital Summitu. Akci tvůrce Milionového impéria Davida Kirše ovšem zaštítila Mladá fronta a byť několik řečníků (např. Pavel Ungr) postupně odřeklo, do kongresáku přitáhla na téma online marketingu stovky lidí.