Politický virálek s Nicky Tučkovou a Karlem Schwarzenbergem

Nicky Tučková a její epesní song Rich Boy nám ještě pořád zní v hlavě (stejně jako asi 3 milionům lidí, kteří si ho pustili na YouTube). Po propagaci Chytrého Honzy se Nicky pustila do politického marketingu a se svojí nezaměnitelnou angličtinou se jala vyzpovídat Karla Schwarzenberga.

Po čtyřech dnech od releasu má přes 200 tisíc zhlédnutí, což na český politický virál není vůbec zlé.

NICKY HOME SHOW – Karel Schwarzenberg

A nutno podotknout, že zatím je to také to nejlepší, co jsme měli možnost vidět. Srovnejte sami…

Klip Bohuslava Svobody:

A také “fanouškovský” klip Pirátů, který se nepřekvapivě nebojí používání cizích materiálů:

Panda

Mimochodem, Lidovky píší, že se o politický virálv případě Nicky a Karla nejedná. “Daniela Šteruská z agentury Surrealis potvrdila slova mluvčí TOP 09 Martiny Týblové, že Karla Schwarzenberga oslovili z vlastní vůle a video tak není součástí volební kampaně.” Mno…

Mimochodem, politice se budeme věnovat i na našem říjnovém Social Marketers Summitu v rámci “povolební debaty” se social media managery jednotlivých stran. Myslíme, že témat na probrání bude nemálo…

Total
0
Shares
Další články