Pochlubte se svým webem: Odstartovalo WebTop100, přihlášky sbírá do konce června

Už 14. ročník soutěže oceňující nejlepší, nejhezčí a nejvstřícnější weby právě odstartoval. WebTop100 otevřel osm kategorií a čeká na ty, kteří chtějí dokázat, že jejich stránky jsou dost inspirativní. Nebo pěkné. Nebo dost mobilní.

Už 14. ročník soutěže oceňující nejlepší, nejhezčí a nejvstřícnější weby právě odstartoval. WebTop100 otevřel osm kategorií a čeká na ty, kteří chtějí dokázat, že jejich stránky jsou dost inspirativní. Nebo pěkné. Nebo dost mobilní.

Přihlášky sbírá do 30. června na online formuláři na svých stránkách. Cílem soutěže je mimo jiné zviditelnit komplexní špičková řešení a jejich prostřednictvím přinášet inspiraci. Odborná porota ocení kvalitu a profesionalitu webové prezentace přihlášených firem i jejich marketingových projektů.

webtop100 2015

Těm, kteří uspějí, nabízí WebTop100 zvýšení povědomí o společnosti mezi odborníky i širokou veřejností, nové obchodní příležitosti a rozbor a vyhodnocení webu od odborníků na digitální marketing. Od nich získají i podněty ke zlepšení. Navíc si odnesou přehled o tom, jak si na tom stojí v porovnání s konkurencí. Třešničkou na dortu jsou volné vstupy na odbornou konferenci a slavnostní galavečer s vyhlášením vítězů.

A co u poroty už dokázalo uspět? Inspirujte se loňskými výsledky: to nejvýše ocenila web Pražské energetiky, za design chválila brand Mattoni a titulem nejlepší UX se mohla chlubit firma Slap Group. Oficiálně nejlepším mobilním webem se staly stránky Raiffeisen.

Jenže vedle oceněných hned dva oborové žebříčky zůstaly bez vítěze. Podle hodnotících a pořadatelů zkrátka tuzemské scéně dost často vládne nuda a šeď a k tomu občas i nefungující řešení. Takže jsme zvědaví, jestli se něco změnilo.

pre web

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Výzkumníci chtějí s pomocí tweetů cílit reklamu dle osobnosti, hodnot a potřeb

Pokud se naplní očekávání, která do svého výzkumu vkládají výzkumníci z Almaden Research Center v Kalifornii, mohlo by v příštích letech postupně ztratit prim cílení reklamy podle demografických charakteristik a existujících nákupních návyků. Cílem výzkumu je přijít s nástrojem, který by z tweetů a potažmo dalších sociálních médií dovodil osobnost uživatele a jeho vnitřní hodnoty a potřeby.
Přečtěte si více

Evian a tančící batolata jsou zpět!

Trvalo to čtyři roky, než přišlo pokračování jednoho z nejúspěšnějších virálů vůbec. Dramatický úspěch Evianu s batolaty tančícími na kolečkových bruslích jsem nikdy pořádně nepochopil, ale celkem video s mutacemi a variacemi nasbíralo fascinujících 200 milionů zhlédnutí. A teď přichází dvojka - tentokrát s batolaty skotačícími se svými dospělými protějšky.