Virál plný umírání snížil počet tragických úrazů o čtvrtinu

Spadnout do kolejí na nádraží je blbá smrt. Virální reklama pro australské Metro Trains Melbourne na tom postavila svůj epochální úspěch. Kreslené postavičky v klipu k písničce “Dumb ways to Die” umírají tak bizarními způsoby, že by jim často mohli závidět i Happy Tree Friends. Australské kreaturky ale umírají pro dobrou věc.

Nejenže přinesly tvůrcům z McCann Melbourne pět hlavních cen na letošním festivalu Cannes Lions a staly se nejúspěšnější kampaní letošního ročníku. Zároveň se vlezlá melodie stala třetí nejvirálnější kampaní všech dob, video vidělo třiapadesát milionů lidí a singl se dostal mezi nejstahovanější písničky na iTunes hned v osmadvaceti zemích. Ale hlavně – počet úrazů a úmrtí u australských kolejí klesl skoro o čtvrtinu. A to už se počítá.

Agentura rozšířila záběr kampaně i na mobilní telefony. Hra pro chytré telefony fungovala jednoduše – hráč musel postavičky zachraňovat před strašlivou smrtí v podobě piraní, vosím hnízdem nebo před následky špatně zvolené myslivecké uniformy. Po skončení veleúspěšné kampaně následuje tradiční videoshrnutí.

Total
0
Shares
Další články