Virál plný umírání snížil počet tragických úrazů o čtvrtinu

Spadnout do kolejí na nádraží je blbá smrt. Virální reklama pro australské Metro Trains Melbourne na tom postavila svůj epochální úspěch. Kreslené postavičky v klipu k písničce “Dumb ways to Die” umírají tak bizarními způsoby, že by jim často mohli závidět i Happy Tree Friends. Australské kreaturky ale umírají pro dobrou věc.

Nejenže přinesly tvůrcům z McCann Melbourne pět hlavních cen na letošním festivalu Cannes Lions a staly se nejúspěšnější kampaní letošního ročníku. Zároveň se vlezlá melodie stala třetí nejvirálnější kampaní všech dob, video vidělo třiapadesát milionů lidí a singl se dostal mezi nejstahovanější písničky na iTunes hned v osmadvaceti zemích. Ale hlavně – počet úrazů a úmrtí u australských kolejí klesl skoro o čtvrtinu. A to už se počítá.

Agentura rozšířila záběr kampaně i na mobilní telefony. Hra pro chytré telefony fungovala jednoduše – hráč musel postavičky zachraňovat před strašlivou smrtí v podobě piraní, vosím hnízdem nebo před následky špatně zvolené myslivecké uniformy. Po skončení veleúspěšné kampaně následuje tradiční videoshrnutí.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter spouští velkou startupovou soutěž. Hledá nápady na nové aplikace

Twitter se vůbec poprvé pustil do pořádání soutěže pro startupy. Jeho první počin se jmenuje Hatch - a co se z tohoto hnízda vysedí, hodlá využít pro sebe. Jednou z podmínek je totiž propojitelnost s Twitterem. Ta nejvyšší peněžitá odměna dosahuje 25 tisíc dolarů. Dostat se můžete ale třeba i na mentorské sezení s někým z vedením Twitteru mezi čtyřma očima. Zkusíte štěstí?