Periscope jako reklamní nástroj i v Česku. Jägermeister takhle přenášel koncert na Náplavce

První výraznější český reklamní počin na Periscope máme za sebou. Ve čtvrtek proběhl na pražské Náplavce koncert sponzorovaný značkou Jägermeister, jehož části byly přenášeny přes Periscope.

První výraznější český reklamní počin na Periscope máme za sebou. Ve čtvrtek proběhl na pražské Náplavce koncert sponzorovaný značkou Jägermeister, jehož části byly přenášeny přes Periscope z netradičních úhlů. Bylo to fajn a mělo to úspěch.

Přes Periscope šlo koncert zažít takřka z první ruky, protože byl natočený buď z první řady nebo z backstage. Jeden z přenosů pořizoval DJ Nobody, který stál přímo na stage. Některé přenosy byly koncipovány i jako rozhovory. Účastníci streamingu mohli psát své otázky buď na Twitter, nebo přímo do konverzace na Periscopu a moderátorka je rovnou pokládala zpovídanému.

IMG_3520
Orion na dosah ruky

Šlo si tak virtuálně popovídat s rapperem Refewem, podívat se na koncert očima DJ Nobodyho, pozdravit Huga Toxxxe nebo Oriona, vidět Separa při vystoupení od djského pultu, být na pódiu s Jamesem Colem a Vladimirem…

IMG_3523
Vladimir, James Cole a Orion z nové perspektivy
IMG_3518
Pozdrav s Hugem Toxxxem (a prst DJ Nobody)
IMG_3514
DJ Nobody

 

 

IMG_3524
Orion je zkrátka top

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jägermeister se digitálu nebojí

Nápad využít Periscope pro přenos koncertu byl společný mezi agenturou TL5 Digital a klientem Rémy Cointreau. Propagace nebyla velká – sestávala z jediného postu na Facebooku.

Důvodem je, že tentokrát bylo cílem vyzkoušet si, co bude uživatele bavit, jestli je na Periscope české publikum připravené a jestli to vše bude fungovat technicky.

Martina Votrubová z TL5 Digital nám řekla, že agenturu i zadavatele síla a množství ohlasů pozitivně překvapila. „Byli jsme překvapeni, jak pozitivně a ochotně s námi vystupující umělci spolupracovali a jak se aktivně zapojili při tvorbě streamů,“ doplňuje. Určitě to tedy nebylo naposledy, co Jägermeister vsadil na Periscope.

IMG_3502
Produkt musí být vidět

A co na to zadavatel? „Jelikož značka Jägermeister dlouhodobě podporuje subkultury, má silné spojení s hudbou a je přítomna na spoustě akcí, Periscope je pro nás další inovativní způsob, jak přinést fanouškům další exkluzivní obsah,“ říká Veronika Hromadová, Digital Marketing Manager Rémy Cointreau.

Jägermeister se trendů v oblasti digitálu nebojí – a to je dobře. I tentokrát svým využitím nové aplikace zaujal. Naposledy se mu to povedlo v listopadu, kdy pro akci Undercover Games využil další netradiční médium, a to Snapchat.

Akce byla na utajeném místě, uživatelé lokalitu mohli uhodnout pomocí nápověd právě na Snapchatu.

Při koncertu vystoupili rappeři z labelu Bigg Boss, tedy PSH, James Cole, Hugo Toxxx a další, kromě nich zahrál také DJ Nobody.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Chcete do vesmíru? Máte hned tři možnosti a posledních pár dní

Hned tři společnosti rozjely velkolepé online soutěže o výlet do vesmíru (a určitě to nemá nic společného s tím, že Red Bull díky tomu loni opanoval celý internet). KLM vypouští do vesmíru nepilotovaný balon a soutěžící musí uhodnout maximální výšku, kam doletí. U AXE už je to trochu (o hodně) složitější a v případě Virgin America rozhodně nejde o nic pro chudé...