Peklo na talíři, Zmikund a Čupr. Křišťálová Lupa už zná své vítěze

Duo Simkanič-Hanák nezklamalo a předvedlo tradiční zábavnou šou plnou narážek a vtipů. Tentokrát se Křišťálové Lupy za letošní rok předávaly v prostředí francouzské kavárny.

Konec listopadu, divadlo Archa a Křišťálová Lupa. V kavárně postupně zasedli vítězové jednotlivých kategorií. Tedy až na jednoho. Vítěz kategorie One (wo)man show odešel i s “Křížalovou Lupou” na záchod a už se nevrátil. Byl to totiž Zmikund. Jeho masku vydražil vítězný tým Datové žurnalistiky iHned za čtyři tisíce korun.

Scénáristé mystérium kolem vítězných Oprásků sčeskí historje umocnili tím, že se shodou nešťastných okolností náhodou nad pódiovou kavárnou strhla bouřka, která uvrhla celý sál do tmy. Pro představu nabízíme fotografii z předávání ceny.

lupa

Jinak ale všechno probíhalo bez problémů a ceny si postupně odnesl třeba Petr Koubský (@petrkou) jakožto osobnost roku, Tomáš Čupr za e-commerce inspiraci v podobě Dámejídlo, Apiary.io jako globální český projekt a Projektem roku se stalo Peklo na talíři, které tedy zároveň zvítězilo i jako Zájmový web roku.

lupa slerka

Výsledky ale uměly být i kruté. Třeba takový Josef Šlerka (@josefslerka) byl vyhlášen Leonardem DiCapriem českého internetu. Už potřetí totiž obsadil druhé místo v kategorii Osobnost roku.

To ale nebylo všechno. Šéf iDNES Michal Hanák věnoval letošní “křišťálovku” odcházejícímu šéfredaktorovi MF DNES Robertu Čásenskému. A došlo i na objímačku.

Zajímavé rozuzlení ale přinesla Anticena. Tu získalo ministerstvo dopravy za monopol na data o jízdních řádech. Mluvčí ministerstva statečně cenu přijal, ale zároveň oznámil, že tento monopol by měl od příštího roku skončit. To může přidělat starosti především iDnesu, který informace o jízdních řádech dosud poskytoval. Přibude mu totiž konkurence, protože na informace o veřejné dopravě si brousí zuby i Seznam.

Hodnocení odborné poroty:

Hlasování veřejnosti:

O pořadí 136 nominovaných projektů v prvních sedmi kategoriích ankety rozhodlo 64 355 hlasujících z řad internetové veřejnosti, v dalších sedmi pak 104 osobností české online scény.

A na závěr malý bonus.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

E-shop konzultant Jan Kalianko: Konkurovat nejnižšími cenami na e-shopech je to nejhorší

E-shopům pomáhá řešit problémy a radí jim, jak vydělávat víc peněz. Na toto téma napsal i E-shop knihu, kterou pravidelně aktualizuje. Své zkušenosti využívá i při vedení vlastního obchodu světbot.cz. Jan Kalianko v rozhovoru pro TyInternety.cz mluví o tom, jaké chyby e-shopy dělají, ale také o plánované konferenci OnCon, zaměřující se na digitální marketing a online byznys, kterou spoluorganizuje. Tedy, pokud na ni vybere dost díky crowdfundingu.