Nový Nexus 7 propaguje žádost o ruku i jímavá reklama

Když máte loajální zaměstnance a nový zajímavý produkt, nabízí se přímo ideální spojení. Obzvlášť, když je jeden z nich až tak loajální, že s vaší značkou dobrovolně spojí i svou žádost o ruku. Pak už stačí jen přihodit obvyklou dávku dojemných reklamních videí s dětmi a zvířátky a ideální mix emocí je na světě.

Zaměstnanec Googlu Raj Hathiramani na začátku července daroval svojí přítelkyni Aditi nový tablet s Androidem, obsah ale předem náležitě upravil – kromě oblíbených aplikací či filmů přidal i speciální video plné společných přátel, srdíček, láskyplných vyznání a samozřejmě i s jednou velkou otázkou na konci. Neopomněl při tom využít a v poděkování zmínit samotný Google, Nexus 7, YouTube, Google+, Picasu a další. Tak snad jen aby budoucí novomanželka ještě nezačala žárlit…

Celé video je moc hezké, ale my bychom naše vyznání asi přeci jen tak vydatně obrandovat nechtěli. Jiný názor ale jistě bude mít Google, kterému takový krok skvěle zapadá do rozjeté kampaně. Ve stejný měsíc totiž připravil i svou první televizní reklamu na Nexus 7, která sklízí chválu diváků z velmi podobných důvodů – je milá, dobře udělaná a působí na emoce. Zkrátka, sázka na jistotu, která Googlu dlouhodobě vychází (až na výjimky).

Každopádně pokud jde o nás, v žádostech o ruku pořád vede Isaac’s Live Lip-Dub Proposal a najdou se i další originálnější kousky.

Via TNW, BI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ozvěny Louskáčku 2013: Jak to vidíme my

Minulý týden český Art Directors Club společně s Asociací komunikačních agentur rozdával asi nejprestižnější ocenění, která se u nás v reklamě dají vyhrát. Nás přirozeně moc nezajímají klasické kategorie (jenom částečně), ale hlavně ty digitální. A i když jsme si naši lehkou rozpačitost původně chtěli nechat jenom pro sebe, nakonec to nešlo zastavit a muselo to jít ven.
Přečtěte si více

Sekta, výplach, nebo prostě konference? Digital Summit 2014

Zděšení. To byla asi nejčastější emoce, kterou jsme vídali online po ohlášení Digital Summitu. Akci tvůrce Milionového impéria Davida Kirše ovšem zaštítila Mladá fronta a byť několik řečníků (např. Pavel Ungr) postupně odřeklo, do kongresáku přitáhla na téma online marketingu stovky lidí.