Nová WTF kampaň od W+K: SuperImportantTest

To, co baští kreativci ve Wieden + Kennedy, chceme taky. Jejich Old Spice Guy proboural hranice v tom, kolik může značka vlastně vyprodukovat obsahu a jak může komunikovat s influencery i obyčejnými uživateli na sociálních sítích. Pak udělali z vlka marketingového ředitele, mobilního operátora propagují skrz poníky, z Facebooku udělali židli a teď řeší Oreo. A jak líp, než další WTF absurditou.

Oreo a W+K

Wieden + Kennedy se o Oreo starají už nějakou dobu a celá komunikace je postavená na tom, jestli fanoušci Oreo sušenek upřednostňují krém, nebo sušenku. Netrvalo dlouho a na světě byla první sada vědeckých nápadů na oddělení těchto dvou prvků:

OREO Separator Machine #1 – Creator: Physicist David Neevel

OREO Separator Machine #2 — Creators: Toy Scientists Bill and Barry

OREO Separator Machine #3 — Creator: Conceptual Artist Collective DENTAKU

OREO Separator Machine #4 — Creator: Robotic Butler HERB

SuperImportantTest

Před pár dny ve Wieden + Kennedy spustili ulitmátní Super Important Test s jednoduchým výběrem:

A výsledek? Absurdní nekonečné množství děkovaček na dlouhé zimní večery. Fascinující.



Další doporučení čtení o W+K

Total
0
Shares
Další články