Nová konference X4B ukáže UX jako klíč k úspěšnému byznysu

Do Prahy ve středu 30. května zavítá americká lektorka a specialistka na UX strategii Jaime Levy, kterou by si neměli všichni, kdo se uživatelským zážitkem zabývají, nechat ujít. Bude hostem konference X4B – Experience for Business. Ta se chce stát novou platformou pro diskuze mezi majiteli firem a specialisty na UX.

Konference X4B se koná 30. května v pražském MSD Five a představí se na ní mnoho zkušených řečníků. Řešit se budou úspěšné i neúspěšné příklady toho, jak se vytvářením skvělého UX snaží firmy zvyšovat svou hodnotu.

„Chtěli jsme českému publiku dopřát hvězdu světového formátu a otevřít tak debatu a témata s globálním přesahem. Přesto pracujeme na tom, aby veškerá probraná tématika byla aplikovatelná i na české prostředí,“ říká Tomáš Ludvík, který za projektem stojí. Sám se v oblasti User Experience (UX) pohybuje přes 14 let. Dobře tak ví, jaké informace je publiku potřeba předat, aby pro něj mělo skutečnou přidanou hodnotu.

Program nabitý zkušenostmi

Hlavní hvězdou bude již zmíněná Jaime Levy, autorka úspěšné knihy UX Strategy, konzultantka v oblasti UX strategie a lektorka na University of Southern California. Levy navíc o den později povede také celodenní UX Strategy Workshop.

Na středeční konferenci se dále představí čeští UX experti, často se zaměřením na trendy a inovace ve fintechu. Proto vystoupí například Jan Valder, UX Lead v Moneta Money Bank, která je mezi českými bankami digitálním lídrem. Jan Sechovec z České spořitelny a Michal Kardaš z Outboxers popíší, jak vzniká produkt s globálním potenciálem. O designu inovací promluví David Novák z Vodafonu a Roman Hřebecký z Pábení zase bez příkras pohovoří o design sprintu.

Pořadatelé konference kladou vysoký důraz na kvalitu obsahu. Se zmíněnými a dalšími spíkry ho sestavují na základě jejich zkušeností ze Silicon Valley, velkých korporací i vlastních firem. X4B je určená jak pro všechny, co pracují s UX, tak pro majitele a ředitele firem nebo marketingové a projektové manažery, jimž má UX pomoc v budování byznysu.

Celodenní konference X4B stojí 4 900 korun bez DPH. UX Strategy Workshop v podání Jaime Levy, který se koná den poté, 31. května, stojí 5 900 korun bez DPH.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Heureka zve na první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Ve čtvrtek 13. září se koná první ročník konference ShopRoku Meeting. Protože se nejedná o klasickou konferenci, ale o sérii interaktivních seminářů, uskuteční se v netradičních prostorách Staré čistírny odpadních vod v Praze 6 - Bubenči. Bude zde probíhat série rotujících workshopů na témata z e-commerce, platebních metod, uživatelské testování a dalších.
Přečtěte si více

Video: YouTube celebrity si dělají legraci z… YouTube

Terčem různých srandiček a vtípků ze strany uživatelů či kreativců obvykle bývají exponované sociální sítě jako Facebook, Twitter nebo Google+. A portál YouTube se zatím tváří, že se ho takové věci netýkají. Tentokrát ale došlo i na něj a nové parodické video si utahuje ze tradičních problémů, s nimiž se uživatelé na YouTube setkávají.
Přečtěte si více

Velká piškotová válka na webu a další důležitosti, které český uživatel hledal minulý týden

Když jde o jídlo, jde o všechno. V duchu tohoto hesla se minulý týden na internetu rozhořel boj o tradiční české piškoty Opavia. Totiž ty, co se teď vyrábějí v Polsku. Kdo o nich slyšel málo, ťukal je do vyhledávače Seznamu. A ještě asi chvíli bude, bojovník za právo na cukrovinky kulatého tvaru Jan Tuna totiž se svým výpadem nekončí.