Největší aerolinka Emirates ukazuje interiéry svých letadel ve virtuální realitě

Největší letecká společnost světa Emirates na svém webu představila 3D prohlídku interiérů svých letadel. Jako první aerolinka na světě tak do své digitální platformy zakomponovala virtuální realitu. 

Součástí virtuální prohlídky jsou vizualizace, jež představují ve 360 stupních pohled do palubních interiérů letadel Emirates A380 a Boeing 777. Cestujícím tato novinka umožní prozkoumat nejen palubní kabinu, sedadla v jednotlivých cestovních třídách, ale také ikonický palubní salónek a sprchovou lázeň.

„V Emirates neustále investujeme do rozvoje našich služeb, abychom cestujícím poskytli neopakovatelný cestovní zážitek na našich palubách. Těší nás, že jsme první leteckou společností na světě, jež na svém webu představuje technologii virtuální reality. Během našeho testování jsme díky cestujícím zjistili, že si velmi cení především právě možnosti si přesně vybrat svá sedadla,“ řekl Alex Knigge, Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing and Brand.

Do kabiny s headsetem na hlavě

Technologie virtuální reality na webu Emirates je kompatibilní s různými VR headsety. Využít můžete například například Google Cardboard a další. Nepotřebujete k tomu žádné další aplikace či pluginy. Cestující si tak mohou interiéry paluby letadla prohlédnout ve 3D, navíc s hands-free navigací. Dostupná je i pro cestující, kteří si chtějí prohlédnout svá místa z mobilních telefonů, stejně jako prostřednictvím aplikace Emirates dostupné pro systémy iOS i Android.

Kromě virtuální prohlídky jsou nově dostupná i produktová videa, představující palubní zážitek ve všech cestovních třídách. Videa slouží jako průvodce pro nové cestující, kteří si chtějí udělat představu o tom, na jaký cestovní zážitek se na palubách Emirates mohou těšit.

Virtuální prohlídka palubních interiérů letadel byla vytvořena ve spolupráci se společností Renacen. Ta získala ocenění Crystal Cabin za nejlepší vizionářský koncept během nedávných Crystal Cabin Awards.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

8 nejzajímavějších agenturních PF pro rok 2013

Již počtvrté přinášíme přehled nejlepších agenturních PFek od českých a slovenských digitálních a reklamních agentur. Neurodilo se jich letos tolik jako v přechozích letech, i tak je ale na co koukat. Pokud chcete na Nový rok zabít minimálně 20 minut (a my víme, že ano), tak neváhejte.
Přečtěte si více

Zuckerberg: Internet.org neděláme pro peníze

Mark Zuckerberg se pro časopis Wired rozpovídal o své iniciativě Internet.org. Ta chce připojit k internetu dalších 5 miliard lidí. Facebook podle svého zakladatele projekt nerozjel pro peníze, ale spíš proto aby se zlepšil přístup k informacím v méně rozvinutých částech světa. A navíc by toho stejně takový projekt moc nevydělal.