Tik tak booom, za sedm dní zazní Leoš Mareš v Karlínském Foruuum. Sranda bude veliká, bo se světovými experty na social media život lépe utíká. Inspiraci načerpáte o Periscope, Pinterestu, Influencerech, Followerech, Twitteru, YouTube, Streamingu, blogování, vlogování … NASA … do frasa. Už máte lístek? Engage Prague2016 od 11 – 13. května od Socialbakers se blíží.
Jak jsme vás před několika týdny informovali, po roce se do Prahy opět vrací jedna z největších marketingových událostí v České republice. Přednášet budou mezinárodně uznávaní experti, kteří světu digitálních médií rozumí jako málokdo a přímo tento svět aktivně tvoří.
Svět médií se vyvíjí neskutečně rychle. Co dnes považujeme za samozřejmé, před pár lety ještě neexistovalo. To, co bude samozřejmé za pár let, vědí vystupující experti jako:
Ryan A. Bell – šéf a zakladatel společnosti Periscope, současného fenoménu streamování.
Alex Ayling – šéf digitálních studií BBC Worldwide. Pokud jste někdy hledali na YouTube cokoliv, co souvisí s ikonickými pořady, jako je Top Gear, Pán času (Doctor Who) nebo Sherlock, pak jste nutně narazili na jeho práci.
Paula Coop McCrory – královna Pinterestu. Síť, na které uživatelé online „připichují“ obrázky, které je zaujmou, ovládla neplánovaně a nečekaně. Jako absolventka oboru vizuální umění s přirozeným estetickým cítěním má úžasné oko pro to, co je krásné, a co by se mohlo líbit i dalším lidem. Pinterest objevila na mateřské dovolené a zpočátku svou „nástěnku“ z nalezených či vlastních fotografií designu, módy nebo třeba jídla vytvářela jen tak pro radost. Postupně se z radosti stala profese a z Pauly je významný influencer.
Ekaterina Dobrokhotová – marketingová specialistka L’Oréal Canada, která se specializuje na nová média. Ve společnosti, která zastřešuje na pětatřicet kosmetických značek, je jejím úkolem vymýšlet, jak zákazníky oslovit a také je pomocí sociálních sítí zapojit. Kromě toho je ale také velice úspěšnou profesionální kouzelnicí a své úchvatné karetní triky předvádí nejen v televizních show, ale i na svém YouTube kanálu.
Olivier Robert-Murphy – jeden z největších současných mozků hudebního byznysu z Universal Music Group. Vstoupil mezi špičkové manažery hudebního průmyslu zhruba v době, kdy se začalo schylovat k tomu, že už to žádný „byznys“ nebude. To ho ale neodradilo. Zdokonalil způsob, jak „prodat“ hudbu fanouškům tak, aby ji měli zadarmo. Muzikanti ani vydavatelé přitom nepřichází zkrátka. Soustředí se totiž na spolupráci se značkami a firmám, které chtějí okouzlit nové zákazníky a udržet si ty stávající, nabízí nejrůznější formy spojení s hudebními hvězdami.
Veronica McGregor – šéfka marketingu Laboratoře tryskových pohonů NASA. Příběh vesmírného marketingového zázraku začala psát v roce 2008, kdy se doslechla o existenci Twitteru a napadlo ji, že ho využije a bude tweetovat o přistání sondy Phoenix na Marsu v první osobě. Nápad originálně využít Twitter v jeho samých počátcích měl ohromný ohlas nejen v médiích, ale i u odborné veřejnosti. A to byl teprve začátek. O rok později uskutečnila první interaktivní živý streaming a vytvořila první NASA Tweetup, ze kterého se později vyvinul program NASA Socials. Série akcí, kterých se mohou osobně zúčastnit vybraní aktivní followeři a exkluzivně se podívat do zákulisí vesmírné agentury.
Vstupenky na konferenci se dají stále koupit na webových stránkách www.engage2016.com.