Mobilní vývojáři musí zapracovat na ovládání, tvrdí studie

Komplikovaná navigace a problémy s různou velikostí displejů. Co nejvíc trápí majitele chytrých telefonů a tabletů zjišťovali experti z Econsultancy a IBM Tealeaf.

Šestapadesátistránková studie jde ale dál. Z výzkumu vyplynulo, že vývoj pro mobily není tak jednoduchý jako třeba pro web. Dvě z pěti vývojářských firem totiž  potvrdily, že zprostředkování pozitivní zákaznické zkušenosti je mnohem těžší na mobilu než na webu.

Nejdůležitější je ale uživatelská zkušenost, která ovlivňuje prodeje jak chytrých telefonů a tabletů, tak i samotných aplikací. Největší výzvy, se kterými by se měli vývojáři popasovat, si projděte v následující tabulce. A to včetně toho, jak se situace změnila od loňského roku:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Když sex a moderní reklama pomáhají vzdělávat

Říká se, že sex prodává, málokdy je ale jeho marketingové využití možné označit za sofistikované. Dá se nicméně úspěšně využít i pro poněkud vyšší cíle – třeba napomoci vzdělávání a zdravotní osvětě. Obzvláště ve spojení s internetem či mobilními aplikacemi je to účinná a také oblíbená kombinace, jak přitáhnout a udržet pozornost u jinak nudných osvětových témat.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Dozvuky olympiády a Lady Gaga

Když celým světem rezonují sportovní emoce a hodnoty jako odhodlání, vytrvalost či překonávání překážek, jen blázen by toho nevyužil. Proto i po zhlédnutí dnešních virálů možná budete mít pocit, že byste měli udělat něco osobního a přesto velkého. Tak do toho!