Michal Mička po Pietro Filipi kupuje také Karu. Pro kožené oblečení vybuduje e-shop

Michal Mička po několika investicích do technologických startupů začíná budovat také módní skupinu. Po nedávné koupi většinového podílu v Pietro Filipi přidává také českou jedničku na kožené a kožešinové oblečení Kara. Za 90 procent firmy jeho fond C2H Private Equity zaplatil nižší stovky milionů korun. Mičkovým cílem je Karu především zmodernizovat a následně expandovat do zahraničí.

Mladý investor Michal Mička je známý především v technologickém a startupovém světě. V něm prostřednictvím INCOMMING Ventures investoval do projektů jako Liftago, Flatio nebo Shopsys. Další divize jeho investiční skupiny C2H Private Equity zase investuje do zaběhlých společností a v poslední době hlavně do módy.

V listopadu loňského roku vstoupil Mička jako většinový podílník do české módní značky Pietro Filipi, ke které nyní přidal další velký úlovek. Do nově vznikajícího módního domu přidává značku Kara, pro kterou od podzimu hledal nového majoritního vlastníka její majitel Zdeněk Rinth.

Moderní jednička na trhu

„Za úspěchem společnosti stojí především neobyčejný poměr ceny a kvality výrobků,“ říká Michal Mička. „Nastavíme takový trend, aby byla Kara úspěšnou českou značkou s potenciálem růstu a expanze do zahraničí.“

Michal Mička

Tím trendem má být především modernizace celé firmy. Mimo jiné tak vznikne e-shop, protože zákazníci dosud kožené oblečení z Kary kupovat online nemohli. Mička chce také prostřednictvím multikanálového marketingu vylepšit dosavadní komunikaci značky a výhledově expandovat do zahraničí.

„Kara je specializovaný prodejce v úzkém segmentu, který je oproti běžné konfekci častěji vyhledáván online. E-shop je tedy důležitý zejména pro začátek budování silného omnichannelu a jeho spuštění plánujeme na září,“ prozradil pro Tyinternety Mička.

Kara na českém trhu působí už od 50. let a v oblasti kožených a kožešinových výrobků je fakticky jedničkou. Mička by k ní chtěl přitáhnout zejména mladší klienty. Na území České republiky a Slovenska má nyní Kara 47 poboček s obratem 365 milionů korun a ziskem 51 milionů.

V moderní a technologickou společnost chce ostatně Mička proměnit také Pietro Filipi. Soustředit se bude v obou případech na online i offline svět, jejichž propojení je i ve světě módě důležité – a které zná z několika technologických projektů. V rámci C2H tak Mička začíná budou fashion skupinu s centralizovaným řízením, kde chce hledat vzájemné synergie. Prozatím mezi Pietro Filipi a Karou, ale je zřejmě jen otázka času, až přidá další značku…

Total
0
Shares
Další články
Teri Blitzen. Zdroj: teriblitzen.blogspot.cz
Přečtěte si více

Na její videa koukají stovky tisíc lidí. Má desetitisíce fanoušků. Nejúspěšnější česká blogerka by proto měla zajímat i vás. I když jí je 14

14letá slečna ovládla český YouTube. Předstihla všechny svoje starší konkurentky videi typu "Co jsem dostala k Vánocům", "Kosmetika na dva týdny dovolené" nebo "Co je v mé kabelce?". Na kameru vypráví o čemkoliv. Jsou to všechno věci, které řeší její vrstevnice, nic míň, nic víc. I tak – nebo právě proto - má přes 100 tisíc odběratelů a třeba na Facebooku víc než 60 tisíc fanoušků.