Mentos vtípek: Když se z Facebooku poskládají televizní zprávy

Mentos. Kultovní značka, která využívá možnosti sociálních sítích naplno. Po reklamách a jejich parodiích, po milionech vystříkaných dvoulitrovek od coca coly jsou tu opravdické televizní zprávy v kombinaci s fotkami z Facebooku.

Opravdu, ale opravdu čerstvé zprávy přináší relace Fresh News. Z fotek na vašem Facebooku poskládá celou tříminutovou zpravodajskou šou, která je celá o jednom člověku. Systém je tedy stejný jako úspěšné Take This Lollipop, ale není to horor.

Tenhle reklamní vtípek má prostě všechno. Archetypální postavy moderátorů, kteří se pošťuchují přesně tak jak člověk čeká a zároveň komentují smyšlený život majitele facebookového účtu. Ten výměnou za pár vtípků na svůj účet odevzdává přístup ke svým datům třetí straně. Mentos se s tím nepáře a chce fakt hodně.

Miliony kombinací můžete vyzkoušet buď jako facebookovou aplikaci nebo na stránkách mentosfreshnews.com. Autorský tým Pabla Marquese a Marka Hatfielda z BBH London se nechá pozdravovat.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Milenka Felixe Slováčka, nová telka a další celebrity: Co tentokrát lidi na internetu zajímalo?

Co se v mládí naučíš, v internetové dospělosti jako když najdeš. A Dádu Patrasovou z hlavy tuzemský dospělák prostě lehce nevytluče. I díky ní místní celebrity vyšouply z dotazů hledání na Seznamu televizi. Ale jenom proto, že šlo o takové kanóny, jako je Dáda a Karel Gott. Výš už snad ani mířit nejde. Hlavně ve chvíli, kdy je v tom zapletená nějaká ta nevěra. Co ještě lidi zajímalo?