Mall hledá firmy pro partnerský prodej, chce z něj udělat hlavní pilíř své B2B strategie

Mall Group má novou strategii – v oblasti B2B se jako o hlavní pilíř opře o partnerský prodej. Teď ho využívají desítky velkých tuzemských obchodníků, do konce roku to má být stovka s 15procentním podílem na obratu.

Obchod chce přes partnerský prodej nabízet i specializované zboží. Partnery láká na to, že na stránky Mall.cz měsíčně přichází až 500 tisíc unikátních uživatelů. Sám dosáhne na šest evropských trhů a tedy potenciálně až 60 milionů zákazníků.

„Nehledáme obchodníky na krátkodobé zaplnění mezery v portfoliu, ale naopak partnery, kteří nám pomohou strategicky dotvořit celistvost produktové nabídky. Zákazníci u nás chtějí nakupovat i velmi specializovaný sortiment, proto chceme spolupracovat s obchodníky, kteří jsou experti, a zákazníkům dát možnost vyřešit veškeré svoje nákupy online,“ plánuje   Dušan Zábrodský, který je v Mall Group zodpovědný za partnerský prodej a zahraniční pobočky.

Zapojit partnery, tedy od úvodního setkání až po prodej jejich výrobků, má Mallu trvat několik týdnů. Aktuální nabídku produktů i jejich cenu bude mít pod kontrolou vždy partnerský prodejce.

Obchod spustil partnerský prodej v roce 2012, jeho první kategorií byly knihy.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Podívejte se na největší panorama z Marsu díky české službě 360cities

Chtěli jste se někdy projít po povrchu rudé planety? Nyní máte možnost zkusit to alespoň virtuálně díky panoramatické fotografii, kterou zveřejnila služba 360Cities. Mezinárodní tým sídlící v Praze provozuje největší internetovou kolekci panoramatických fotografií s geografickou lokalizací. Díky partnerství s Google Earth, Microsoftem, Nokia Maps a Flipboardem je jeho nabídka představována uživatelům po celém světě.