LinkedIn ukázal svůj nový design

Nový design sociální sítě profesionálů LinkedIn by měl uživatelům zjednodušit práci a zrychlit objevování nových lidí a užitečných informací. Vzhledem a funkčností připomíná inovovaný layout částečně Facebook a částečně Google+.

Po vzoru Facebooku bude nový LinkedIn zobrazovat na prvních místech přehledu s aktuálními zprávami ty příspěvky a informace, které jeho algoritmus vyhodnotí jako nejzajímavější pro daného uživatele. Mělo by tak být snadnější a rychlejší objevit to, co se skutečně hodí a co nejspíš potřebujete vědět.

Celkově je nový stream novinek mnohem přehlednější, obsahuje více grafických prvků a obrázků. Důležité informace jsou v něm lépe vidět a snazší je tak i hledání zajímavých příspěvků rychlým přejetím stránky očima (tzv. skenování). Pokud jde o služby Googlu, ty připomíná černá lišta na vrchu stránky, která i v případě LinkedIn obsahuje hlavní navigační menu. Nový design domovské stránky lépe doplňuje i aktuální podobu mobilních aplikací sociální sítě.

Kliknutím na obrázek zobrazíte nový design v celé velikosti:

Nový vzhled LinkedIn

Redesign přichází jen několik dní poté, co LinkedIn představil další dvě novinky – možnost vkládat ke sdíleným článkům komentáře a udělovat jim Like, a také funkci Trending in Your Network, podle níž lze vyhledávat novinky populární v síti vlastních kontaktů. Na konci června také sociální síť zrušila automatické vkládání tweetů na profily uživatelů, především kvůli změně pravidel pro užívání API Twitteru.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Zkouška nervů

Jako každý týden, i tentokrát jsme se v redakci obětovali a několik hodin strávili sledováním nejlepších YouTube videí (někdo to dělat musí, že jo). A i tentokrát to stálo za to: k popukání prank od Pepsi, testování nejlepších kamarádů s Carlsbergem, Old Spice s novým šéfem marketingu a neuvěřitelná houpačka. Z Česka přichází stále kvalitnější a sledovanější videa - tentokrát je to Nicky a její megahit Rich Boy!