Lindt experimentuje s facebookovou aplikaci ovládanou Leap motion

Výrobce čokolád Lindt & Sprüngli ve spolupráci s agenturou Symbio Digital spustil digitální část zaváděcí kampaně pro svoji novou značku Lindt Hello, ve které jako první v Česku využívá novou technologii ovládání pohybem Leap Motion.

Kampaň  je cílená na mladší městské uživatele a představuje novou čokoládu Lindt Hello jako módní doplněk, kterým lze doladit každý outfit. Jádrem komunikace je facebooková aplikace, ve které uživatelé mohou sestavit vlastní outfit – každá z možných kombinací pak spouští unikátní video, ve kterém si může uživatel svůj výtvor prohlédnout na pohledné modelce.

Technologie Leap Motion byla využita na speciálním eventu v rámci letošního Designbloku, kde návštěvníci dostali možnost upravenou aplikaci ovládat pouhým pohybem ruky před obrazovkou.

Leap Motion funguje na principu optického ovládání pohybem, na rozdíl od technologie Kinect ale dokáže rozeznat i drobné pohyby jednotlivých prstů nebo tahy tužkou. Aplikace je propojena s několikakolovou soutěží, v níž je možné vyhrát stylová ručně renovovaná městská kola nebo džíny na míru od českého designérského studia Chatty, které do aplikace poskytlo svoji podzimní kolekci.

detail-reference-870x430-2 detail-reference-870x430-1

 

Total
0
Shares
Další články