Další články
Přečtěte si více

Infografika: Placené brány se stávají miláčkem médií

Slýcháme o tom již několik let. Vydavatelům tištěných médií se snižují tržby a internetová média je často z reklamy těžké zaplatit. Východiskem má podle některých být takzvaný paywall, tedy vybírání peněz přímo od čtenářů, kteří si bez zaplacení články nepřečtou. Zda to funguje a jak dobře zjistíte v aktuální infografice.
Přečtěte si více

Google radí, jak nejlépe optimalizovat mobilní web

V uplynulých letech Google přicházel s různorodými a často i protichůdnými radami, jakým způsobem optimalizovat weby na mobilních zařízeních. Vzal si proto čas na rozmyšlenou a posbíraní dat. Po jejich vyhodnocení doporučuje použít metodu responzivního webdesignu.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Wake the f**k up!

Objevování výjimečnosti ve zdánlivě obyčejných věcech je jednou ze základních disciplín marketingu. A že se to tentokrát povedlo. Facebook je výjimečný, Guinness je výjimečný, Obamova předvolební kampaň je výjimečná a nakonec i malá švýcarská vesnička jako je Obermutten může být výjimečná.