Je nám horko, opravdu. Na internetu se nic jiného neřeší

Teplo, kam se podíváš… I na webu. Výsledky hledání minulý týden zcela ovládlo. Kam se hrabe obvyklá touha po osudech jiných! Kdepak, tentokrát jsme se nekoupali ve vědomostech o slavných, nových úmrtích nebo starých výročích, ale jedině v potu. A Seznam nás mohl osvěžit jen tím, že se to jen tak nezmění.

Jediný marketingový počin v top desítce má s teplotou taky dost společného – hned za první pětkou lidé do vyhledávače ťukali heslo reklama na Kofolu – pes v lednici. Ani to zřejmě ale nepomohlo. Co se asi na webu bude dít tento týden, když už ten minulý se z vyhledávání klimatizace počítače málem přehřály?

1. Klimatizace do bytu, mobilní klimatizace – nárůst hledanosti o 1 896 %

Ano, že jsou horka letos opravdu úmorná, o tom svědčí nejen přeplněná koupaliště. Potí se snad už i suchý chleba, a tak není divu, že většina Čechů touží po jediném – ochladit se za každou cenu. Obchodníci s chladicími systémy si tak můžou spokojeně mnout ruce, prodeje ventilátorů a klimatizací se oproti dnům s průměrnými teplotami zvýšily až čtyřnásobně.

2. Meteoradar Evropa aktuálně – nárůst hledanosti o 9 975 %

A nejen to. Lidé doufají v ochlazení nebo alespoň trochu deště a zoufalé pohledy hromadně upínají k informacím z meteoradaru. Aktuální srážky nad Českem můžete díky mobilní aplikaci sledovat online v podstatě kdekoliv. Problém je jediný – momentálně nejspíš neuvidíte na mapě ani mráček.

weather screenshot app

3. Kvalita vody ke koupání – nárůst hledanosti o 636 %

Kde jinde přečkat horké počasí příjemněji než u vody. Její kvalita se ale s dlouhotrvajícími vedry zhoršuje, je proto třeba se mít na pozoru a nejdříve si ověřit, v čem že to chceme vyprahlé tělo smočit. Přemnožené sinice a bakterie totiž můžou koupání (i chvíle po něm) značně znepříjemnit. A zpestřit si letní dny běhavkou či vyrážkou, to chce asi jen málokdo.

4. Koupaliště, přírodní koupaliště – nárůst hledanosti o 1 104 %

Téma koupání je v těchto dnech prostě v kurzu, o čemž svědčí i čtvrtá příčka našeho žebříčku. Koupaliště přírodní i umělá přitahují zpocené davy lidí toužících po osvěžení, a tak je situace u většiny z nich dost podobná: hlava na hlavě, tělo na těle, pot na potu. Kdo má vlastní bazén na zahradě, ten to letos prostě vyhrál.

5. Požár Olešná u Rakovníka – absolutní nárůst

Horko! To je oč poslední týden běží… S vedry roste i riziko požárů, jeden z letos nejrozsáhlejších museli krotit na Rakovnicku, kde hořelo přes sto hektarů lesa. Boj s ohněm trval přes 24 hodin a akci komplikovala takzvaná katastrofická turistika. Senzacechtiví diváci si prý neváhali zapálit a ještě nedopalky odhazovat do křovin. No co, vždyť hasiči už byli ostatně všude kolem…

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak vidí e-shopy rok 2015?

Společnost Acomware připravila průzkum, který proběhl začátkem ledna a celkem se ho zúčastnilo 193 českých e-shopů. Jeho výsledky napovídají, že také v letošním roce je nálada na českém e-commerce trhu velmi pozitivní. Rok 2015 vidí optimisticky téměř všichni prodejci – 90% jich očekává růst, 7% stagnaci a pouhá 3% si myslí, že jejich obrat poklesne.