Jak vidí Češi a Slováci virtuální realitu

Virtuální realita je pojem, který znají Češi a Slováci především z filmů. Reálné zkušenosti jdou dosud mimo ně. Většina zatím tápe, co si představit.

„Aktivních uživatelů je v Čechách i na Slovensku zatím málo, jelikož virtuální realita dostupná pro širokou veřejnost byla představena teprve nedávno. Předpokládá se ale, že odvětví s virtuální realitou se bude nadále rozrůstat rychlým tempem a v následujících letech tak značně vzroste počet uživatelů zařízení,“ uvedl Marek Somol, manažer projektu View-Master pro Českou a Slovenskou republiku, jehož součástí byl průzkum veřejného mínění o VR.

Právě tato společnost totiž uvedla brýle pro virtuální realitu a k nim “zážitkové” balíčky, hry, virtuální turistiku, 360° videa či minifilmy. Tuzemský trh si proto dobře zmapovala. O tom, že VR zařízení jsou a v krátké další době dostupná i na českém a slovenském trhu, ví necelá polovina respondentů.

O koupi zařízení v dohledné uvažuje 35 % dotázaných. Většina by při koupi nechtěla investovat více než 5 000 Kč. Náročnější uživatelé jsou pak ochotni do zařízení investovat až 10 000 Kč.

Přečtěte si víc na stránkách helloworld.

virtualni_realita

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Sociální svět za horizontem Facebooku stále roste: Pojďme spolu na sítích pařit, truchlit i vzdělávat se

Svět sociálních sítí nekončí Facebookem. Prostor, který se snaží namixovat virtuální prostředí s potřebou sdružovat se, dává dohromady stále víc projektů. S opravdu různým zaměřením. V tuzemsku si klade za cíl zaujmout hned několik nových sítí, od té, která zve na společné setkávání přes akce Facebooku, po tu, která vzpomíná na zesnulé. Zaujaly Čechy?
Přečtěte si více

Internetový uživatel dokáže poskytnout řádnou zpětnou vazbu. Dokázalo to hledání na webu z minulého týdne

Tak je to zase tady, televize začala po prázdninách pořádně fungovat, a tak se můžou internetoví uživatelé hrdě soustředit na hledání životních příběhů, které jim naservíruje. Ale nejen to. Na pomyslném vrcholu zájmu průměrného hledače, který se dá zjednodušit na trio reality show - slavné osobnosti - sport, si po čase našla místo iniciativa na zesměšnění už tak směšného projektu. To Češi prostě umí. Máme tu nových pět hesel, která lidé ťukalu do vyhledávače Seznamu.