Inveo kupuje třetinu RiverBitu, který předpovídá poptávku, a rozšiřuje tím svůj e-commerce omnichannel

Před rokem koupil český e-commerce akcelerátor Inveo startup DoDo, dnes oznámil zisk 34procentního podílu ve firmě RiverBit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky. Jedná se o další rozšíření jím budované e-commerce omnichannel struktury. Díky ní Inveo dokáže svým klientům nabídnout komplexní řešení pro obchodování nejen na internetu, skladové zásoby, dopravu a další.

Technologický integrátor RiverBit se specializuje na optimalizaci firemních procesů. Do portfólia Invea přináší automatickou předpověď poptávky a na základě toho optimalizaci marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví.

Nabídka podle počasí

S technologií, kterou implementuje RiverBit, tak mohou obchodníci na základě předpovědí zvýšit dostupnost zboží, eliminovat odpisy skladových zásob a také mohou přesněji a efektivněji plánovat. RiverBit bere v potaz sezónní trendy, počasí, geografii, roční období i probíhající marketingové akce, a tak je jeho analýza výhledu poptávky velmi přesná.

Případová studie ukazující jeden z nástrojů RiverBitu

„Našimi zákazníky jsou především větší retailoví obchodníci, kterým dodáváme technologii a know-how v rámci optimalizace dodavatelského řetězce. V momentě, kdy jim nasadíme automatizované technologie, zvyšujeme dostupnost zboží – tím pádem zisk,“ vysvětluje Alexander Čopák, jednatel RiverBit. Spolupráce s Inveem dá prý jeho firmě možnost expandovat na další trhy. Dosud působí v České republice, na Slovensku a v Polsku.

Řešení RiverBitu nahlíží do celého dodavatelského řetězce od prodejen přes distribuci až po výrobu. Díky tomu dokáže komplexně optimalizovat a automatizovat chod firem. Jedná se o další díl v tzv. omnichannel struktuře, kterou Inveo pod vedení Michala Menšíka buduje. Před rokem ji doplnilo o službu DoDo, se kterou chce posunout asistenční a kurýrní služby o úroveň výš.

Vedle toho Inveo nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování e-mailingů Mailytics. Díky těmto službám spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

BitCoinová mánie pokračuje, přes noc cena vyrostla o polovinu

Jestli se ještě včera nevěřícně jásalo po symbolickém překonání hodnoty 100 dolarů za jeden BitCoin, dnešní ranní pohled na rekordních 147 dolarů byl úplně z jiného světa. Později se sice cena propadla, teď už ale zase vesele stoupá vzhůru k novým rekordům. Realtime graf vývoje hodnoty BitCoinů je zkrátka naší dnešní nejoblíbenější atrakcí, od které nedokážeme odlepit oči.
Přečtěte si více

Heureka zve na první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Ve čtvrtek 13. září se koná první ročník konference ShopRoku Meeting. Protože se nejedná o klasickou konferenci, ale o sérii interaktivních seminářů, uskuteční se v netradičních prostorách Staré čistírny odpadních vod v Praze 6 - Bubenči. Bude zde probíhat série rotujících workshopů na témata z e-commerce, platebních metod, uživatelské testování a dalších.