Internetové hledání minulého týdne si získala Jágrova holka

Za nejtalentovanějšího správce sociálních sítí vyhlašujeme… Jaromíra Jágra. Vedle toho, že dokáže chytnout za srdíčko (nuda), taky umí dost dobře otočit nepříjemné situace ve svůj prospěch. A to se nám líbí. Stejně jako ostatním, kteří dotazy na jeho přítelkyni zaplavili internet. Na Seznamu se stala bývalá tanečnice u tyče největším skokanem minulého týdne. 

Ovšemže se ke slovu ovšem dostala i televize a zase ten Láďa Hruška…

1. Veronika Kopřivová, Veronika Kopřivová tanec u tyče – 3 511 %

O Jaromíra Jágra je poslední dobou snad ještě větší zájem než obvykle. Je to logické. Pokud si, podle mnohých, budoucí prezident Česka pořídí novou budoucí první přítelkyni, jedná se rázem o nejsledovanější pár v zemi. Jak Veronika vypadá, už všichni vědí. Díky bulváru ale na veřejnost vypluly i její koníčky. A především její záliba v polonahém točení u tyče vytočila všechny slušné Čechy. Jaromír to ale umí. Své dívky, která se narodila v době, když on vyhrál první Stanley cup, se zastal. Tanec v trenkách kolem hokejky lajklo 56 tisíc lidí a přes 6 tisíc ho sharovalo. Všechno je tedy v pořádku a nezbývá než doufat, že si Veronika vezme na Jágrovu inauguraci mnohem vhodnější oděv.

 

2. Program ME v kopané Francie, ME ve fotbale program – 16 332 %

Ještě než na konci týdne popřál Jaromír Bosák hezký večer všem fanynkám a fanouškům, prováděli tuzemští uživatelé internetu kvalitní předzápasovou přípravu. Největší fotbalová událost tohoto roku, mistrovství Evropy, je tady. Je potřeba jít tomu štěstíčku trochu naproti, užívat si chvíle, kdy se po zeleném pažitu prohání vyhlášení šutéři a jak se rýsují kolmice za obranu soupeře. A pokud bude fotbalový bůh s naší reprezentací, prosmýkneme se jako lasička ze základní skupiny a ve vyřazovací části se může stát prakticky cokoli. Vždyť míč je kulatý, na obou stranách je jedenáct hráčů a začíná se za stavu 0:0.

3. Kazma MS 2016, Kazma – 2 469 %

Dal světu falešného Jima Carreyho i Katy Perry. Teď podnikl Kamil Bartošek alias Kazma cestu na mistrovství světa v ledním hokeji. Zatímco se celý internet hádá, co z toho všeho byla pravda, video, ve kterém cestuje čtyři dny v kufru auta, infiltruje zimní stadion a zesměšňuje ochranku Vladimíra Putina, trhá rekordy internetové televize Stream.cz. Momentálně nikdo netuší, kde a jakým způsobem udeří příště. Jedno je ale jisté, sledovanost bude vysoká a opět se u toho pohádá celý český internet.

4. Bezinkový sirup Ládi Hrušky, bezinková šťáva Láďa Hruška – 12 016 %

Gurmánský experimentátor, kutil a enfant terrible tuzemského infotainmentu Láďa Hruška se vrací do našeho žebříčku. Dalším dílem svých Vychytávek se trefil do vkusu Čechů i probíhající bezinkové sezony. Staročeský sirup s kapkou slivovice bude mít jistě řadu následků. Nás prozatím napadá jen to, že bezinky budou vyprodané. Stejně jako kdysi kůžičky.

5. Robert Šlachta životopis – 96 900 %

Jana Nečasová - tady ještě jako Nagyová na stránkách vlády.
Jana Nečasová – tady ještě jako Nagyová na stránkách vlády.

Vy ho nehledejte, do nejdůležitější si přečtete tady. U policie pracoval přes 25 let. Rozkryl síť nelegálních praktik Jany Nagyové, svrhl vládu Petra Nečase, zdecimoval kmotry v ODS a poslal Davida Ratha za mříže. Nic z toho však nebylo bývalému šéfovi Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu Robertu Šlachtovi platné. ČSSD upekla takovou reformu policie, že se na ní odmítl podílet a rezignoval. Jeho odchod rozhádal už tak dost křehkou vládní koalici a možná dokonce současnou vládu položí. Zatímco důvěru některých politiků ztratil, voliči mu věří a dá se předpokládat, že bude-li Šlachta stát o místo v politice, velmi pravděpodobně tu máme budoucího ministra vnitra. Nebo?

 

 

 

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

40 procent kliků na mobilní reklamu je omyl nebo podvod

Vyplatí se inzerentům mobilní display reklama? Záleží, jak dobře si umějí spočítat přínosy a vyhodnotit výsledky. Podle dat marketingové platformy Trademob z července tohoto roku jsou čtyři z každých deseti prokliků buď omylem, nebo přímo zfalšované, a zadavatel tak za reklamu platí zbytečně.