Inspirujte se nejlepšími kampaněmi díky Google Creative Sandbox

Ve snaze přitáhnout ještě více pozornosti inzerentů a marketérů představil Google nový web Creative Sandbox. Je trochu podobný konceptu Facebook Studio, nabízí ale více možností, otevřenější platformu a návštěvníci mohou digitální kampaně hodnotit nebo přidávat vlastní.

Agentury mohou na Google Creative Sandbox nahrávat své práce, vysvětlovat své postupy, strategie a inspiraci, a samozřejmě zmínit to, jaké digitální kanály použily (včetně těch, které nepatří Googlu). A hlavně – jak to celé dohromady zafungovalo. Sami návštěvníci pak kampaně hodnotí ze tří hledisek:

  • Jako chytrou mohou kampaň ohodnotit modrým tlačítkem.
  • Jako vtipnou ji lze ocenit žlutou barvou.
  • A jako cool může návštěvník kampaň ocenit tlačítkem zeleným.

Všechny hlasy se na konci sčítají a podle nich se vytváří barevné obláčky, podle nichž lze poznat, jaké hodnocení v rámci té které kampaně převažovalo.

Creative Sandbox hodnocení

Při prohlížení kampaní je můžete filtrovat podle popularity (tedy která obdržela nejvíc hlasů), nebo podle počtu hlasů ve třech nastíněných kategoriích. Filtrovat lze také podle oblasti podnikání, kontinentu nebo země původu kampaní, podle toho, jaké digitální kanály využívají, a podle cílů.

Google Creative Sandbox

Google Creative Sandbox na rozdíl od podobné platformy z dílny Facebooku, pojmenované Facebook Studio, umožňuje sdílení jakýchkoliv digitálních kampaní. Facebook Studio se oproti tomu striktně zaměřuje na kampaně přes největší sociální síť. I díky tomu by Creative Sandbox mohl přilákat širší paletu marketérů a reklamních profesionálů, a tím Googlu další reklamní zákazníky skrze jejich inspiraci ke kampaním realizovaným přes vyhledávání či display reklamu v rámci AdSense a YouTube.

Via BI, BC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebookové záložky se pomalu zotavují z dopadů Timeline

Přestože záložky na Facebooku podle dostupných průzkumů příchod Timeline tvrdě zasáhl, nejnovější vývoj ukazuje, že to zdaleka nemusí být jejich konec. Vývojáři, kteří se dokázali přizpůsobit situaci, a správci stránek, kteří se s novou podobou záložek naučili zacházet, nyní opět zaznamenávají růst návštěvnosti.