Inspirace týdne: Qualcomm a jejich Best Bus Stop Ever

Přístup “jak udělat obyčejnou věc věcí neobyčejnou” je zajímavým trendem virálních videí posledních let. Telekomunikační společnost Qualcomm s agenturou Denizen Company se zaměřily na autobusové zastávky v Los Angeles. Vedle Volkswagenu, TNT nebo Coca-Coly je tohle další skvělý příklad toho, co v tomhle ohledu funguje.

Pamatujete na Volkswagen a jejich Fun Theory? O kampani, ve které se schody proměnily na klavír nebo s vámi komunikoval odpadkový koš, jsme psali už v roce 2009. Coca-Cola pak o rok později změnila automat na nápoje na Happiness Machine a televizní stanice TNT proměnila klidné náměstí na scénku z akčního filmu (a super úspěšný virál si dokonce vysloužil poměrně záhy i epické pokračování).

Kampaň Qualcommu sice asi nedosáhne na desítky milionů zhlédnutí jako předchozí kampaně (po pár dnech je na dvou milionech), ale nápad i exekuce je rozhodně zajímavou inspirací. Výsledek si můžete užít hned v několika videích…

Best Bus Stop Ever

Puppy Bus Surprise

Lamborghini Surprise

Horse and Carriage Surprise

Dog Sled Surprise

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

IAC 2013: Kam se posunula reklama na (českém) internetu

Internet je stále mobilnější, reklamy cílenější a zákazníci informovanější. A samozřejmě nemůžeme zapomenout na Facebook: ten je stále důležitější. Zapojení sítí do vnímání značky je už taková samozřejmost, že nestačí jen být online nebo rychle reagovat, ale musíte se propojit i s offline světem, konstatovali řečníci Internet Advertising Conference.