Inspirace týdne: Qualcomm a jejich Best Bus Stop Ever

Přístup “jak udělat obyčejnou věc věcí neobyčejnou” je zajímavým trendem virálních videí posledních let. Telekomunikační společnost Qualcomm s agenturou Denizen Company se zaměřily na autobusové zastávky v Los Angeles. Vedle Volkswagenu, TNT nebo Coca-Coly je tohle další skvělý příklad toho, co v tomhle ohledu funguje.

Pamatujete na Volkswagen a jejich Fun Theory? O kampani, ve které se schody proměnily na klavír nebo s vámi komunikoval odpadkový koš, jsme psali už v roce 2009. Coca-Cola pak o rok později změnila automat na nápoje na Happiness Machine a televizní stanice TNT proměnila klidné náměstí na scénku z akčního filmu (a super úspěšný virál si dokonce vysloužil poměrně záhy i epické pokračování).

Kampaň Qualcommu sice asi nedosáhne na desítky milionů zhlédnutí jako předchozí kampaně (po pár dnech je na dvou milionech), ale nápad i exekuce je rozhodně zajímavou inspirací. Výsledek si můžete užít hned v několika videích…

Best Bus Stop Ever

Puppy Bus Surprise

Lamborghini Surprise

Horse and Carriage Surprise

Dog Sled Surprise

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TEDxPrague 2013: Smích, slzy a trochu rozpaků

TEDx je asi nejlepší formát celodenní akce, co známe (snad jen kromě našeho Startup a Social Summitu, samozřejmě). Sedmnáct řečníků střídajících se v rychlém tempu. Každý úplně jiný. O většině z nich jste předtím dost možná nikdy neslyšeli. Do toho přednášky z jiných TEDxů. A divadlo (díky, to nemuselo být). Ale ty momenty překvapení jsou pak o to silnější.
Přečtěte si více

Evian a tančící batolata jsou zpět!

Trvalo to čtyři roky, než přišlo pokračování jednoho z nejúspěšnějších virálů vůbec. Dramatický úspěch Evianu s batolaty tančícími na kolečkových bruslích jsem nikdy pořádně nepochopil, ale celkem video s mutacemi a variacemi nasbíralo fascinujících 200 milionů zhlédnutí. A teď přichází dvojka - tentokrát s batolaty skotačícími se svými dospělými protějšky.