Inspirace týdne: Qualcomm a jejich Best Bus Stop Ever

Přístup “jak udělat obyčejnou věc věcí neobyčejnou” je zajímavým trendem virálních videí posledních let. Telekomunikační společnost Qualcomm s agenturou Denizen Company se zaměřily na autobusové zastávky v Los Angeles. Vedle Volkswagenu, TNT nebo Coca-Coly je tohle další skvělý příklad toho, co v tomhle ohledu funguje.

Pamatujete na Volkswagen a jejich Fun Theory? O kampani, ve které se schody proměnily na klavír nebo s vámi komunikoval odpadkový koš, jsme psali už v roce 2009. Coca-Cola pak o rok později změnila automat na nápoje na Happiness Machine a televizní stanice TNT proměnila klidné náměstí na scénku z akčního filmu (a super úspěšný virál si dokonce vysloužil poměrně záhy i epické pokračování).

Kampaň Qualcommu sice asi nedosáhne na desítky milionů zhlédnutí jako předchozí kampaně (po pár dnech je na dvou milionech), ale nápad i exekuce je rozhodně zajímavou inspirací. Výsledek si můžete užít hned v několika videích…

Best Bus Stop Ever

Puppy Bus Surprise

Lamborghini Surprise

Horse and Carriage Surprise

Dog Sled Surprise

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co jsme uplynulý týden hledali a sdíleli: Letec hrdina a HROZIVÉ PROROCTVÍ!

Tentokrát to bylo vážně pestré. Zatímco Twitter ovládl chlapík, který každou hodinu tweetuje aktuální teplotu a vlhkost vzduchu v Dobroníně, na Facebooku nejvíc pozornosti získali českolipští vlci věštící příchod apokalypsy a ve vyhledávání na Seznamu letecký akrobat. Opět jsme nahlédli do internetových zájmů Čechů za minulý týden.
Přečtěte si více

Google testuje bannerovou reklamu ve vyhledávání

Zamíří do vyhledávání Googlu velká obrázková bannerová reklama? Možná ano. Společnost v současnosti testuje na amerických uživatelích její blízkou obdobu. Pokud jde o vyhledávání, Google také oznámil, že systém AdWords bude zvýhodňovat reklamu s vhodně zvoleným rozšířením.