Inspirace týdne: GagaVille, Kometa a tři další case studies online kampaní

Napadlo by vás propagovat nové hudební album ve FarmVille? Proměnit Facebook Timeline na zubní nit? Nebo promovat posilování přes Instagram? Jako inspiraci pro tento týden jsme vybrali pětici pestrých kampaní, u nichž se tvůrci podělili alespoň o něco málo ze zákulisí.

#friskissthlm – Case study

Švédské agentury evidentně rády využívají uživatelů k šíření vlastních reklamních sdělení. Agentura Volontaire si za kampaň Follow Sweden odnesla Cyber Grand Prix z Cannes Lions (a David Orlic z Volontaire o kampani mluvil i na našem posledním Social Marketers Summitu – mrkněte na video, je to pecka!). Volt, další švédská agentura, pak zkoušela využít Instagram.

Fox Sports: The ball never stops

Jak využít chytře a neokoukaně YouTube? Líbí!

Flossbook case study

Zajímavá možnost využití timeline pro značku vyrábějící zubní nitě. Podle kolumbijské agentury Sancho BBDO kampaň klientovi přinesla 30% nárůst návštěv webu a na Facebooku kampaň vidělo 900 tisíc lidí. I když se nám líbí prapůvodní idea, výsledky na nás takový dojem neudělaly.

GagaVille case study

Case study ke GagaVille je sice už staršího data, ale pokud jste ji stejně jako my ještě neviděli, určitě to napravte. Mix dvou hodně zvláštních fenoménů každopádně svého času ovládl americkou social media scénu.

Starobrno supports Kometa – social media activation

A na závěr příspěvek z našich končin. WMC/GREY a Bubble a case study k aktivaci hokejových fandů Komety Brno. Co se nám líbilo ovšem ještě výrazně víc, byla Óda na Kometu: reklama na Starobrno, která už má 120 tisíc zhlédnutí, a ze které jsme nadšení i přesto, že Kometa rozhodně není klubem našich srdcí (takže to něco opravdu znamená!).

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Chytrých brýlí přibývá, Google dodal novou energii i ostatním

Jistě nejsme jediní, kdo netrpělivě očekává masový příchod jedné z nejzajímavějších technologických novinek posledních let. Hi-tech brýlí, které uživateli poskytnou nejrůznější informace v reálném čase i částečný přístup k rozšířené realitě. A nápad to není zdaleka tak jedinečný, jak by se mohlo zdát z pozornosti věnované projektu Google Glass. Podobný princip se již dlouho využívá v armádě a své přístroje začíná postupně nabízet celá řada firem.
Přečtěte si více

SXSW deň druhý: Iron Man, tričká na baterky a budúcnosť porna

Právě probíhající festival South By SouthWest je vrcholnou událostí pro každého alespoň trochu nasáklého čímkoliv digitálním. Každoročně přiláká i řadu lidí z Česka a ze Slovenska, takže si o tom všem můžeme nechat alespoň vyprávět. Pro Tyinternety se letos téhle role zhostila Petra Jankovičová z Triad Advertising a ani druhý den nezůstal tomu prvnímu nic dlužen...