Infografika: Základy přesně cílené reklamy přes Facebook Exchange

Retargeting reklamu Facebook představil v roce 2012, a rychle bylo jasné, že pro mnohé marketéry půjde o oblíbený formát. Když sociální síť tento rok reklamu ze systému Facebook Exchange pustila i do svého news feedu, její atraktivitu už jenom nadále zvýšila.

Retargeting reklama na Facebooku funguje podobně, jako kdekoliv jinde. Na základě aktivity uživatelů na webu mají marketéři možnost uživatele pohybující se na Facebooku zacílit reklamou. Vložili jste si na e-shopu do košíku nové plavky, ale nakonec si je nekoupili? Přes Facebook Exchange možná uvidíte nabídku na slevu přesně na tenhle model. Prohlíželi jste si zájezdy do Egypta na webu velké cestovní kanceláře? Je možné, že zájezdy k ústí řeky Nil právě s touto cestovkou vás teď Facebook bude zásobovat.

Facebook Exchange je skvělý způsob, jak oslovit internetové uživatele, kteří zároveň navštěvují Facebook, s nabídkou na zboží či službu, o které již v minulosti projevili nějaký zájem. Reklamy ze systému FBX se dříve zobrazovaly pouze v postranním sloupci na pravé straně. Ten marketéři považují za méně atraktivní, protože si uživatelé reklamy v něm všímají méně, než v news feedu, hlavním kanálu příspěvků a novinek.

Od března tohoto roku Facebook poprvé pustil FBX reklamy i do news feedu, kde jsou od května přístupné všem. Tím retargeting na největší sociální síti jen získal na přitažlivosti. Základní statistiky o FBX reklamě v news feedu shrnuje infografika od MDG Advertising:

MDGExchangeAdsInfographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter spouští velkou startupovou soutěž. Hledá nápady na nové aplikace

Twitter se vůbec poprvé pustil do pořádání soutěže pro startupy. Jeho první počin se jmenuje Hatch - a co se z tohoto hnízda vysedí, hodlá využít pro sebe. Jednou z podmínek je totiž propojitelnost s Twitterem. Ta nejvyšší peněžitá odměna dosahuje 25 tisíc dolarů. Dostat se můžete ale třeba i na mentorské sezení s někým z vedením Twitteru mezi čtyřma očima. Zkusíte štěstí?
Přečtěte si více

Internetový uživatel dokáže poskytnout řádnou zpětnou vazbu. Dokázalo to hledání na webu z minulého týdne

Tak je to zase tady, televize začala po prázdninách pořádně fungovat, a tak se můžou internetoví uživatelé hrdě soustředit na hledání životních příběhů, které jim naservíruje. Ale nejen to. Na pomyslném vrcholu zájmu průměrného hledače, který se dá zjednodušit na trio reality show - slavné osobnosti - sport, si po čase našla místo iniciativa na zesměšnění už tak směšného projektu. To Češi prostě umí. Máme tu nových pět hesel, která lidé ťukalu do vyhledávače Seznamu.