Infografika: Víc než polovinu reklam na webu nikdo nevidí

Kolik reklam z celé kampaně úplně zapadne? A na co si dát pozor při plánování inzerce?

Infectious Media tvrdí, že 54 procent reklam z digitálních kampaní prostě není vidět. A to nejen z důvodu, že jsou na stránce moc nízko, ale třeba i kvůli tomu, že se nestihnou rychle načíst, případně se stanou obětí nějakéh ad blockeru.

“Infografika ukazuje, jak by mohla vypadat situace, kdyby marketéři platili jen za reklamy, které byly viděny,” tvrdí  Attila Jakab z Infectious Media. Data byla získána během června a července ve Francii, Německu a Velké Británii.

infectious_infographic_final_med

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Brněnské VUT udává trendy marketingu vysokých škol. Tentokrát boduje s kampaní z Údolí Šalin

Vysoké učení technické v Brně po chvíli mlčení vyrukovalo s kampaní, se kterou se chce vrátit ke své předchozí marketingové slávě. Na YouTube během tří dnů nasbírala přes 33 tisíc zhlédnutí. A to už stojí za zmínku. Vysoké školy na sociálních sítích oslovovat potřebují, a uvědomují si to. Některým to jde, jiným o dost méně: podívejte se na oba případy.
Přečtěte si více

I Brno má svůj flashmob, filharmonie “přepadla” návštěvníky Vaňkovky

Téměř padesátka brněnských filharmoniků odehrála na konci května guerillový koncert pro návštěvníky obchodního centra Galerie Vaňkovka. Že vám to uniklo? No, nám taky, ale nic si z toho nedělejte - video se totiž na internetu objevilo včera. Cílem tzv. flash mobu a virálního videa, které z něj vzniklo, je přilákat na koncerty Filharmonie Brno mladší posluchače.