Infografika: Tři věci, které byste měli vědět o mobilní reklamě

S nebývalým nárůstem využívání mobilních technologií na straně konzumentů i firem souvisí také nebývalý nárůst objemu mobilní reklamy. Na co byste si v tomhle odvětví měli dát v současnosti pozor a jaké jsou na počátku roku 2013 nejdůležitější trendy?

Infografika od Smart Ad Server navazuje na obdobný loňský výtvor, který shrnoval rok 2011 a uváděl nejdůležitější trendy pro rok 2012. Jednoznačným trendem do roku 2013 je podle ní nebývale rychlý nárůst mobilní konzumace online obsahu. Zatímco v roce 2011 tak sledovalo sportovní a běžné zpravodajství shodně jen 11 procent lidí, loni se toto číslo vyšplhalo na 32 procent u obecných a 40 procent u sportovních zpráv. Nebylo by tedy příliš překvapivé, kdyby během letoška poprvé v historii mobilní konzumace digitálního obsahu překonala tradiční zařízení.

Zajímavý trend odhaluje Smart Ad Server i v rozrůzněnosti mobilních zařízení. Fragmentovaný Android si totiž našel svého hrdinu, Samsung Galaxy, který tvoří 22 procent všech používaných chytrých telefonů. Spolu s dalším majoritně používaným telefonem, iPhonem, potom v součtu tyto dva dominantní modely ovládají 60 procent trhu. O zbylých 40 procent se dělí na 4000 jiných modelů, na které je cílení reklamy díky neskutečné fragmentaci velmi náročné, dost pracné a jak infografika naznačuje, možná i trochu zbytečné.

Více zajímavostí najdete níže, mezi nimi třeba i to, jak si vedou nejpoužívanější mobilní reklamní formáty co do proklikovosti:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak může také vypadat efektivní využití datových center v byznysu

Gartner označil ve své nedávné zprávě několik hlavních trendů, které by měli sledovat všichni odborníci odpovědní za provoz datových center. Kromě využití energeticky efektivnějších technologií jde i o nasazení automatizovaných softwarových nástrojů pro snazší správu všech systémů datových center nebo o konsolidaci subsystémů i celých datových center.
Přečtěte si více

CEED Tech rozdává miliony: V příštím roce podpoří až 50 startupů

Tři měsíce, přes 80 mentorů, miliony pro úspěšné a kopa příležitostí. Konsorcium pěti středo- a východoevropských akcelerátorů CEED Tech, do kterého patří i český StartupYard nebo slovenský The Spot, hodlá v roce 2016 rozdělit 2,5 milionu eur. Startupy, které budou přijaty do některého z akcelerátorů, získají až 30 tisíc euro jako startovní kapitál.