Infografika: Slova, která prodávají

Slova jsou důležitá, v životě, ve vztazích, v práci, ale především v marketingu. Rozdíl několika slov ve sdělení o prakticky stejném významu může znamenat třeba i stovky procent v prodejích.

Jak napsat reklamní sdělení tak, aby bylo účinné a přitáhlo zákazníky? To je otázka, před kterou stojí všichni marketingoví profesionálové. Najít správnou odpověď je přitom podobným uměním, jako dobře namalovat obraz či složit krásnou píseň.

Stejně jako v případě každého umění, i v marketingu se ne všemu lze naučit. To ale neznamená, že není možné se vzdělávat a poctivou pílí se zlepšovat. Marketing je nakonec řemeslo jako každé jiné, a přestože ne každý v něm může být nejlepší, každý v něm může být tak dobrý, aby svou práci dělal kvalitně.

Naučit se proto lze i tomu, jaká slova v reklamě a dalších marektingových sděleních fungují, a jaká tak dobré výsledky obvykle nepřináší. Dobrou pomůckou může být následující infografika od společnosti Uberflip. Je sice v anglickém jazyce, takže není přímo použitelná v našich podmínkách. S obyčejným slovníkem či základní znalostí angličtiny vám ale dá velmi dobrou představu o českých ekvivalentech navrhovaných výrazů, které by v našich podmínkách měly být neméně efektivní.

Ponořte se tedy na chvíli do světa copywritingu a seznamte se se slovy, která tisícům marketérů před vámi zajistila dobře odvedenou práci.

Words-That-Convert-Uberflip-Infographic

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak lidé používají LinkedIn

Pokud častěji pracujete se sociální sítí pro správu profesionálních kontaktů LinkedIn, nebo některé vaše pracovní výsledky na jejím správném užívání dokonce závisí, určitě se hodí vědět, kdo jsou její uživatelé a jak se sítí nejčastěji nakládají. A to i v případě, že vás zkrátka jen zajímá, jak moc zapadáte do škatulky "běžného uživatele".