Infografika: Rohlík.cz roste v Brně. S Prahou ho spojuje banán

Potravinový online supermarket Rohlík.cz rozšiřuje své sklady v Brně, kde je o jeho služby stále větší zájem. Aby dokázal obsloužit všechny zákazníky, přesunul se Rohlík do větších prostor. Díky tomu zároveň pro brněnské zákazníky rozšiřuje svou nabídku.

Objednávky z Brna aktuálně tvoří 18 procent obratu celého Rohlíku a jejich počet roste. Od roku 2015, kdy tu začala služba fungovat, o 317 procent. Brněnské sklady jsou po přestěhování 2,5krát větší než dosud a měly by pohodlně ukojit poptávku.

„S nabídkou našich služeb jsme v Brně začínali v roce 2015, od té doby stoupla poptávka o 317 % a stále se zvyšuje. Zároveň se zvýšil i počet dodavatelů, začínali jsme se čtyřmi a nyní jich máme více než 300. Narostl i počet položek ve skladu, začínali jsme s 1500 položkami a nyní jich je bezmála osm tisíc,“ říká Tomáš Čupr, zakladatel Rohlík.cz.

Prahu a Brno spojuje banán

Vzhledem k rostoucí oblibě Rohlíku v Brně je zajímavé porovnání s Prahou. Společným jmenovatelem objednávek z obou měst je banán, který se objevuje v polovině všech pražských a brněnských košíků. V Brně si pak potrpí také na výběr kvalitního masa, které při nákupu objednávají dvě třetiny zákazníků.

Statistiky z Brna potvrzují také popularitu značky Marks & Spencer, kterou začal Rohlík na svém e-shopu nabízet. Její produkty kupuje skoro třetina Brňanů. Obecně však zákazníci rádi nakupují zboží od českých výrobců a lokálních dodavatelů. Mezi nejpopulárnější značky patří Farma Rodiny NěmcovyEcoproductMicrofrarmaSláma nebo Hlívenka.

Více dat o Rohlíku v Brně najdete v přiložené infografice níže.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Češi jako televizní maniaci: Na webu vyhledávali hlavně zážitky z gaučového vysedávání. A že byly

Selebrita je zkrátka selebrita, když se jí někdo stane v televizi, je známý hned i online. Zvlášť ve chvíli, kdy se účastní jedné reality show za druhou. A u toho se svlíká. Tak jako hvězda hledání a zároveň Výměny manželek z předešlého týdne Gábina. Minulý týden tázání na webu zkrátka poznamenala televizní zábava víc než kdy jindy. Z top pětky získala hned čtyři místa. Gratulujeme. Té bedně i akčním divákům.