Infografika: Nativní reklama v kontextu

Určitě jste už narazili na pojem nativní reklama. Pokud jste jako my, možná občas trochu váháte, co ještě se za tímhle pojmem skrývá, a co už nikoliv. Ujasnit si pojmy a uvést věci do kontextu pomůže infografika od Solve Media.

Nativní, neboli domácí reklama, z anglického “native advertising”, je takový typ reklamy, který co nejméně narušuje uživatelskou zkušenost, protože formou i funkcí zapadá mezi organický obsah služby. Nativní reklamní formáty bývají často specifické pro danou službu, pracují totiž s jejím designem a charakterem, a na jiné služby jsou zpravidla nepřenositelné.

Jako známé typy nativní reklamy lze zmínit třeba Promoted Tweets na Twitteru, Page Post Ads na Facebooku, fotoreklamy na Instagramu či TrueView videoreklamy na YouTube. Všechny tyto reklamy mají jedno společné, a to že jsou zcela přizpůsobeny službě, kde se nachází, a co do formy kopírují její organický, neplacený obsah.

V době, kdy mají uživatelé tradiční reklamní formáty takříkajíc prokouknuté a většinou je zahrnují notnou dávkou reklamní slepoty, je nativní reklama často tím nejlepším způsobem, jak si získat pozornost. Více o kontextu nativní reklamy se dozvíte v níže přiložené infografice vytvořené společností Solve Media:

solve_native

Total
0
Shares
Další články