Infografika: Kolik reklamy se dá pořídit za 100 tisíc dolarů

Kolik se dá pořídit reklamní parády za sto tisíc dolarů? A je lepší je investovat do klasických kanálů nebo už se vyplatí trochu připlatit a získat mnohem větší pozornost na sociálních sítích?

Co se dá udělat s dvěma miliony v Česku shrnuje David Šimák z konzultantské společnosti Idealisti. “Určitě za dva miliony neuděláte kampaň, o kterou budou lidi zakopávat, spíš něco hodně cíleného na specifickou cílovou skupinu,” vysvětluje.

Agentura Edo Interactive sesvou infografikou snaží dokázat, že nové kanály reklamy jsou pro marketéry zajímavější než ty klasické. Za sto tisíc dolarů totiž můžete mít direct mail, který dostane sto tisíc lidí nebo odvysílat čtyřikrát reklamní spot, který uvidí necelé dva miliony lidí.

Proti tomu stojí ale Facebook a Twitter. Stačí totiž trochu přihodit a zásah je násobně větší. Za čtyři miliony už se dá pořídit facebooková kampaň s 226 miliony  zhlédnutí.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Jaguar proti Mercedesu a další Chatroulette masakr

Přes svátky se moc nových virálních reklam tradičně neobjevuje (výjimkou je v dnešním přehledu jenom předvánoční Jaguar). O to větší je nálož těch uživatelských. Podívejte se na nejnovější Chatroulette masakr, na luxusní optickou iluzi, kterou si můžete doma vytvořit i sami, Santův parkour, nebo přehled roku podle JibJabu.
Přečtěte si více

Videa z La Degustation Online na téma využití online videa

Třetí setkání nad jídlem, internetem a marketingem ze série La Degustation Online dostalo podtitul Budoucnost internetu, aneb video stokrát jinak. Organizátoři se tentokrát více zaměřili na konkrétní ukázky a diváci si mohli poprvé vyslechnout hned tři prezentace. Záznam celého večera (kromě rautu) si nyní můžete pustit také ve formě videa.