Infografika: Jak lidé používají LinkedIn

Pokud častěji pracujete se sociální sítí pro správu profesionálních kontaktů LinkedIn, nebo některé vaše pracovní výsledky na jejím správném užívání dokonce závisí, určitě se hodí vědět, kdo jsou její uživatelé a jak se sítí nejčastěji nakládají. A to i v případě, že vás zkrátka jen zajímá, jak moc zapadáte do škatulky “běžného uživatele”.

A jak přehledněji a lépe tyto informace nasát, než prostřednictvím infografiky. Dozvíte se, že nejvíce uživatelů má mezi 101 a 200 kontakty, ale plná pětina jich má i více než 300, že jen každý dvanáctý uživatel si připlácí za prémiovou verzi LinkedIn, že skoro polovina uživatelů na síti tráví méně než dvě hodiny týdně a že nejoblíbenějšími funkcemi jsou skupiny a vyhledávání lidí.

Infografika: Portrét uživatele LinkedIn

Via LI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nej sociální a mobilní kampaně: I Facebook může být nóbl

Napadlo by vás někdy odmítat fanoušky na Facebooku proto, že pro vaši značku nejsou dost dobří? Některé značky se nebojí odlišit velice svéráznými metodami, jak ukazuje náš další výběr zajímavých kampaní poslední doby. Minule jsme se věnovali speciálně Twitteru, tentokrát dostal nejvíce prostoru Facebook a sekunduje mu Instagram.