Infografika: Jak dělat marketing pro internetový blog

Tak takovouhle infografiku jste ještě zaručeně neviděli. Venchito Tampon, autor blogu Digital Phillipines, vytvořil tu nejucelenější a nejdelší infografiku o marketingu nového blogu, jakou si dovedete představit.

Tahle infografika je tak dlouhá, že kdyby byla o polovinu kratší, tak by pořád ještě byla dlouhá. Mírně poupravená hláška Jiřího Macháčka ze skvělé scénky Bible je pro tuhle infografiku tím vůbec nejvýstižnějším možným popisem. Infografika je to tak dlouhá, že pokud ji budete číst postupně, budete konec očekávat každou chvíli už od její první čtvrtiny. A to i přesto, že jsme vás na její délku předem upozornili.

Není ale rozhodně dlouhá zbytečně. Naopak, informační hodnota, kterou tahle infografika má, se jen tak nevidí. Venchito Tampon, její autor a provozovatel blogu Digital Phillipines, si na ní očividně dal opravdu záležet. V přehledných částech a bodech shrnuje všechny základní formy online marketingu, se kterými jako autoři nového blogu přijdete do styku, a které vám mohou pomoci takový blog zviditelnit. Co je ovšem důležitější, mnoho z těchto marketingových nástrojů můžete použít i pro jiné účely, než jen ke zviditelnění blogu.

Určitě se proto podívejte, jaká doporučení Venchito dává vydavatelům blogů kromě jiného také k sociálním médiím, obsahovému marketingu, online interakcím, designu a user experience, e-mailovému marketingu, placeným reklamám a analytickým nástrojům.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Šance týdne: Hledá se account pro 2FRESH

Sháníte práci? Víme o někom, kdo vám ji nabídne. Přistála u nás totiž zajímavá nabídka: "Chráníme svět od laciných a prvoplánových nápadů. Je to dlouhá a náročná cesta, přesto zůstáváme přátelským místem s fajn lidmi. Jsme digitální agentura 2FRESH, kdo jsi ty?" Čtěte dál a rozhodněte se sami...
Přečtěte si více

“Žádné snižování cen. Řádně jim to osolte…” Jak bude vypadat online marketing v Česku 2015?

Přechytralé přístroje, bez kterých zákazníci nedají ani ránu a dobře promyšlená personalizace webů - to budou hlavní trendy pro marketing příštích měsíců. Nejlepší strategií je totiž podle odborníků šít cenu na míru každému jinak. Jak, proč a na co ještě je třeba se soustředit? Sesbírali jsme pro vás ty nejzajímavější typy i příklady pro příští rok.