Infografika: Jak Češi nakupují online a kudy vede jejich cesta ke zboží

Jsou české e-shopy úspěšné? Jak se vyvíjejí v čase? Které investice se jim dle množství a výše uzavřených obchodů vyplatí? Kdo, jak, proč a za kolik nakupuje online? A jak nejčastěji platí? To, ale také třeba odkud na české e-shopy přichází nejvíce návštěvníků a jak jednotlivé zdroje návštěvníků fungují (či nefungují), zodpoví infografika na téma e-commerce v Česku.

Doba webová a Effectix.com přicházejí s další infografikou a množstvím údajů, které se tentokrát týkají se elektronické komerce, e-shopů a obchodování na českém internetu. Dozvíte se nejenom základní a očekávatelné informace, ale hlavně detailnější pohled na to, jak pro e-shopy fungují základní prvky internetového marketingu. Reklama, vyhledávače, katalogy, sociální sítě, … Pokud chcete k jednotlivým podrobnější informace, zamiřte na stránky www.doba-webova.cz.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Hangouts míří do Gmailu, nahradí stávající videochat

Nejen majitelé Google+ účtů, ale i běžní uživatelé služby Gmail dostanou nejdéle během několika týdnů k dispozici funkci pro videohovory Hangouts. Aby ale Google uživatele k využívání své sociální sítě náležitě motivoval, pokročilé funkce budou nadále k dispozici jen těm, kdo si kromě e-mailu založí i profil na Google+.