Infografika: Jak Češi nakupují online a kudy vede jejich cesta ke zboží

Jsou české e-shopy úspěšné? Jak se vyvíjejí v čase? Které investice se jim dle množství a výše uzavřených obchodů vyplatí? Kdo, jak, proč a za kolik nakupuje online? A jak nejčastěji platí? To, ale také třeba odkud na české e-shopy přichází nejvíce návštěvníků a jak jednotlivé zdroje návštěvníků fungují (či nefungují), zodpoví infografika na téma e-commerce v Česku.

Doba webová a Effectix.com přicházejí s další infografikou a množstvím údajů, které se tentokrát týkají se elektronické komerce, e-shopů a obchodování na českém internetu. Dozvíte se nejenom základní a očekávatelné informace, ale hlavně detailnější pohled na to, jak pro e-shopy fungují základní prvky internetového marketingu. Reklama, vyhledávače, katalogy, sociální sítě, … Pokud chcete k jednotlivým podrobnější informace, zamiřte na stránky www.doba-webova.cz.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook testuje tlačítko Subscribe pro stránky

Napadlo vás někdy, že by vás zajímaly příspěvky určité stránky na Facebooku, ale že přitom z nějakého důvodu nechcete být jejími fanoušky? Sociální síť sice tuto možnost již několik měsíců oklikou připouští, nyní ale funkci zvažuje zprovoznit napřímo pomocí tlačítka Subscribe pro stránky.
Přečtěte si více

TOP virály týdne: Šílenství s Hasselhoffem v čele

Minulý týden nás solidně rozhodila dada reklama s Dádou pro Semtex, tenhle týden si bohužel musíme připomenout další temnou postavu z dětství - Davida Hasselhoffa. Lamače dívčích srdcí, zpěváka, herce, drsňáka. Dozvíme se také, jak vypadá 200 kalorií, to, že žraloci jsou nebezpeční, nebo to, že ženy se nerady fotí (ano, zní to divně, ale prý to tak je).