Infografika: E-mail ještě není mrtvý

Že e-mail je při správném použití i dnes jedním z nejefektivnějších marketingových online nástrojů, o tom není sporu. Základní informace o něm skvěle shrnuje infografika od společnosti Marketo.

Sociální média jsou sice novým trendem, a pro marketing jsou bezpochyby velmi silná. To ale neznamená, že lze zapomínat na starší, lety a praxí ověřené nástroje.

Například takový e-mail marketing. Právě o něm se v poslední době mluví, protože v mediální smršti kolem sociálních sítí může jeho důležitost a přínosy snadno zapadnout. Dokládá to například Custora, podle které je e-mail druhým nejlepším nástrojem pro získávání nových zákazníků, hned po vyhledávání.

A k využívání e-mailu nabádá i společnost Marketo. Ta sestavila pěknou infografiku, která shrnuje hlavní důvody a pár základních informací o tom, proč a jak e-mail marketing vlastně v dnešní době dělat.

Email-Wanted-Dead-or-Alive

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co jsme uplynulý týden hledali a sdíleli: Voda, sníh a Ukrajina

Odlišnost Facebooku a Twitteru se zase projevila naplno. Co myslíte, na které z těchto sociálních sítí se nejvíc mluvilo o Ukrajině, a na které o tom, že v Praze sněží? Na Seznamu se pak naskytl obvyklý obrázek: celebrity, peníze, televize, nahotinky... Opět jsme nahlédli do internetových zájmů Čechů za minulý týden.