IIK MKTI vyhlašuje na Grand Prix 2017 cenu C-levelu pro inspirativní osobnosti

Institut interní komunikace a Marketingový institut pořádá již sedmý ročník soutěže Grand Prix, kde se potkávají projekty z interní komunikace a nově také z marketingu a obchodu. V letošním ročníku se pořadatelé rozhodli zaměřit na problémy, s nimiž se firmy aktuálně potýkají a na způsoby jejich řešení. Zároveň bude letos vyhlášeno speciální ocenění v kategorii Cena C-levelu.

Cílem soutěže Grand Prix je ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe, dát firmám možnost prezentovat svoji odbornost a získat na svoji práci zpětnou vazbu. Celkem se soutěží ve čtyřech kategoriích a jedné speciální:

  • Kategorie Nástroj – využití (netradiční/široké/nové) nějakého nástroje pro řešení problému s jasným přínosem.
  • Kategorie Projekt – jednorázové a krátkodobé koncepce i kampaně se splněním cíle do 6 měsíců. Jedná se o taktická řešení se zajímavým přístupem, která pomohla vyřešit nějaký firemní problém.
  • Kategorie Strategie – komplexní dlouhodobé projekty, které mají systémový charakter. Strategie jsou založeny na koncepční změně v procesech, chování zaměstnanců nebo klientů. Doba trvání projektu je přitom nad 6 měsíců.
  • Kategorie Napříč společností – projekt nebo strategie, která vyřešila komplexní problém, který byl uvnitř, ale i vně společnosti. Problém obchodu, marketingu, ale i interních procesů či komunikace současně.

Kdo se může účastnit?

Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, případně i o jednotlivce a to bez ohledu na členství v Marketingovém institutu či Institutu interní komunikace. V soutěži nerozhoduje velikost či značka firmy – v případě kvalitního řešení může jít o zajímavou možnost, jak se v případě malé firmy dostat do povědomí odborné veřejnosti a oslovit tak potenciální zákazníky.

Speciální kategorie: Cena C-levelu

Ocenění pro osobnost, jehož/jejíž práce je natolik inspirativní a zajímavá, že stojí za to, aby se o něm v okolí vědělo. Přihlaste své kolegy, kteří si to zaslouží! Cena C-levelu je osvobozena od všech poplatků. V této kategorii bude vyhlášena jednak hlavní cena, kde o vítězi rozhodné odborná porota a dále cena veřejnosti na základě hlasování na internetu.

O ceně veřejnosti pro osobnost C-levelu tedy můžete ve svém hlasování rozhodnout i vy, stačí si vybrat z níže uvedené finálové desítky v tomto formuláři.

Slavnostní vyhlášení celé soutěže včetně ostatních kategorií proběhne 6. září v prostorách Slovanského domu, registrovat se můžete zde.

Finálová desítka osobností C-levelu na základě hlasování poroty:

Tomáš Čupr – Zakladatel Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz

Velký vizionář a úspěšný podnikatel, který se v každém ze svých projektů snažil dodat tak skvělé řešení, že si vytvoří svůj vlastní segment – to se mu povedlo. Stojí tedy za velmi spěšnými projekty, jako jsou Slevomat, DámeJídlo nebo Rohlík.cz.

Zdeněk Doboš – Marketingový ředitel Modré Pyramidy

Šéf změny a obchodní strategie tradiční značky, která se pod jeho vedením stala z čistě stavební spořitelny komplexním Rádcem na finance – ovšem nejednalo se jen o proklamaci, jako jinde na trhu – změny a poskytovaný plnohodnotný servis vedly k výraznému nárůstu tržních podílů (V oblasti poskytnutých úvěrů na bydlení stavebních spořitelen ze 14% tržního podílu (4. pozice) v roce 2015 na 23 % v roce 2017 (2. pozice).

Jan Janák – Zakladatel CrosssCafe

Autor konceptu kaváren CrossCafe – dnes již silná značka s cca 300 zaměstnanci a franchisanty, kteří spolupracují jako velká parta. Angažuje se v řadě CSR aktivit – veřejná sbírka na nové zvony katedrály sv. Bartoloměje v Plzni (nejúspěšnější veřejná sbírka roku 2015) + architektonická soutěže Dvě věže. Je to vizionář, inspirativní a cílevědomá osobnost.

Grant McKenzie – Marketing Director Plzeňský Prazdroj

Velmi inspirativní osobnost, velmi uznávaný šéf, ale i manažer a marketér, díky kterému se společnost řadí mezi nejlepší a nejsilnější značky u nás. Má za sebou řadu velmi zajímavých projektů, za mnohé jmenujme vývoj, rozjezd a získání předního podílu s produktem Birell.

Antonín Parma – Ředitel neziskové organizace Meltingpot

Dlouholetý šéf velmi úspěšné společnosti pořádající nevětší konference u nás, jenž měl dostatek odvahy na to, aby se pustil do nového formátu v rámci Colours of Ostrava, který se i díky tomu stal nejúspěšnějším v historii. Inspirativní, otevřený a milý člověk.

Martin Pejša – CEO Creative Dock

Jeho firma pomáhá velkým firmám zavádět inovace, ale i jim ukazuje, jak a proč se to vlastně má dělat. Je velký vizionář, který ve svém podnikání chce měnit svět. Rozjel a nebo rozjíždí velmi pestrou řadu projektů od Zonky (které úspěšně předal zadavateli) přes podporu sdílené ekonomiky až po řešení konkrétních problémů menších cílových skupin.

Roman Petr – CEO Copy General

Majitel a hlavní architekt rozvoje společnosti Copy General, kterou vybudoval od jedné malé prodejny až po společnost s ročním obratem 600 milionů. Velký vizionář, skromný a příjemný člověk.

Jakub Petřina – Head of Marketing Air Bank

Marketing Air Bank je z větší části jeho „dítě“. Vizionář, člověk který tlačí na rozvoj všeho kolem sebe – od lidí, přes produkty až po značky, hledá a pojmenovává skutečný smysl věcí a nebojí se jít do nových a nevyzkoumaných oblastí.

Výsledky předchozích ročníků Grand Prix si můžete prohlédnout zde.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak inovují velké firmy? Využívají startupů!

Startupy už dávno nejsou jen uhrovití kluci z garáže dělající B2C aplikace. Rychlejší inovace, levnější akvizice nových zákazníků a schopnost přilákat nejlepší talenty z nich dělá nové ekonomické jednotky, jejichž služeb čím dál častěji využívají korporace i v České republice. Na tuto problematiku se zaměří Startup Summit, který se uskuteční 15. října 2015 v prostorách SaSaZu.
Přečtěte si více

Web týdne: Hilton Urgent Vacation Care Center

Co se stane, když se spojí řetězec hotelů Hilton se "zpravodajským" kanálem The Onion? Vznikne neobyčejná kampaňová microsite, která dokazuje, že žádný okruh podnikání nemusí být prezentován stále stejně nudně. Diagnostikujte se ještě dnes, jestli náhodou netrpíte Akutní retinální monitoritidou nebo Replyallgií.