I v Česku do toho umíme praštit: real time audiovizuální mapa Prahy, kterou ovládáte skrz sociální sítě

Fanoušci zajímavých aplikací mají ode dneška na internetu novou hračku. V reálném čase si můžou prohlížet dění na 3D modelu Prahy a sami ho ovlivňovat – přes Twitter, Facebook, Forsquare či Instagram. Připočtěte k tomu podle změn se přizpůsobující hudbu a data z provozu MHD nebo aktuální počasí a máte co dělat třeba i desítky minut.

Podívat se můžete rovnou tady. Jde o reklamní projekt agentury Zaraguza pro Heineken, který tak chtěl rozšířit téma města jako stále se měnícího organismu. Nás zaujala jeho propracovanost i přesah do poměrně širokého spektra sociálních sítí.

Na mapě pracovalo zhruba měsíc a půl celkem deset lidí. “Naráželi jsme na hranice současných technologií,” uvedl k tomu Jan Jelínek, kreativní ředitel Zaraguzy.

Plán města totiž reaguje se zpožděním 3 až 20 vteřin na reálnou situaci a zpracovává ji do působivé prezentace. “Koukněte se na plán, až bude pršet. Bouřka je fantastická,” láká Jelínek na model, který se nechal inspirovat třeba i technikami herního průmyslu.

03_1

Heineken spouští mapu jako doprovodnou akci k Designbloku, je totiž jedním z jeho partnerů. Investuje do designu pravidelně. “Patří do DNA značky,” říká její manažer Richard Gažo. A rovnou dodává, že i když je aplikace součástí mediamixu k Designbloku a má být v provozu několik týdnů, nechají ji běžet, pokud bude i dál úspěšná.

Total
0
Shares
Další články