Hoet: Nesnažte se jen komunikaci řídit, vyprovokujte ji

Nedostali jste se na letošní Social Marketers Summit? Teď si to můžete vynahradit. Jako první prezentaci z konference nabízíme šou Krise Hoeta z belgické agentury Duval Guillaume Modem, který svým šarmem naprosto odrovnal především dámské publikum.

Současný marketing a reklama nejsou jenom o vyprávění příběhů. Je nutné dát lidem takové příběhy, které chtějí vyprávět dál, vyprávěl na letošním Social Marketers Summitu Kris Hoet. Šéfuje digitální divizi belgické agentury, která stojí za virály s desítkami miliony zhlédnutí a mohla by ze získaných lvů z Cannes poskládat celou zoologickou.

Pořád nic? Tak zkuste zalovit v paměti a vzpomenout si na A dramatic surprise on a quiet square nebo ještě dramatičtější A dramatic surprise on an ice-cold day. A k tomu třeba ještě děsivý Amazing mind reader reveals his ‘gift’ nebo originální 6 things you can miss while reading a newspaper

Jak postavit pořádnou kampaň, jak jí uřídit a jak se z toho nezbláznit radí Hoet ve svém působivém vystoupení.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Český startup Cryptelo 

Dne 19.2.2019 jsme na internetových stránkách http://tyinternety.cz/ uveřejnili článek, ve kterém se uvádí „Soud zamítl insolvenční návrh a…
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Máte 3 nepřečtené zprávy

Super Bowl nejsou jenom nejdražší a nejlepší reklamy, ozvuky má samozřejmě i v memech. Kromě toho se dozvíme další sadu zásadních životních pravd a mouder: O Bearu Grillsovi, o Snoop Doggovi, o tom, jak se má správně chodit po ledu, o tučňácích, pejscích i kočičkách.