H&M opět svléklo Davida Beckhama… Tentokrát ale také i ne tak úplně vypracovaného Jamese Cordena

V pondělí se na internetu objevila nová reklama značky H&M na její trenýrky. Pózuje v ní tvař firmy David Beckham. Tentokrát ale není sám… Bohužel.

V pondělí se na internetu objevila nová reklama značky H&M na její trenýrky. Pózuje v ní tvař firmy David Beckham. Jenže tentokrát si přizval vtipného společníka, britského komika Jamese Cordena, který svým tělem, které je opakem Beckhamova, reklamu dost “vylepšil”.

Reklamy na spodní prádlo jsou někdy brány až moc seriózně (například ta s Justinem Bieberem), o téhle se to ale rozhodně říci nedá.

V reklamě jsou hlavními postavami David Beckham (39 let) a James Corden (36 let), kteří pózují, svlečení do pul těla. “Trenky D&J – to je prostě prádlo pro opravdové muže s nádhernou postavou a křivkami… ale pro Davida samozřejmě taky!” Říká k shotu James Corden.

V lednu dokonce sám Beckham připustil v rozhovoru s Jimmym Kimmelem, že z reklam na produkty H&M, které se vysílaly během minulého ročníku Super Bowlu, se cítil velmi rozpačitě. A vždy, když běžela, musel odejít z pokoje.

Co dělá, když se vysílá tahle nová, raději vědět nechceme…

Beck1

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ano, sex v reklamě zaujme. Jenže neprodává a škodí efektivitě. Dokážete udržet pozornost u tohoto článku?

Člověk má zkrátka omezenou kapacitu. Pořekadlo o tom, že krev je buď v mozku, nebo v úplně jiné části těla, teď potvrdila nová studie vědců. Ti zkoumali choutky při pozorování reklam více než 8 500 lidí a dospěli k závěru, že násilí a sex reklamám nepomáhají. Co víc, často naopak poškodily efektivitu kampaní.