Piva Heineken asi netřeba představovat, jejich popularita je celkem zřejmá. I přesto ale nechce Heineken usnout na vavřínech a snaží se v digitálním světě prosadit. Proto teď na YouTube spouští novou novou kampaň “Dream Island”.
Dream Island zachycuje cestu šesti lidí z celého světa, kteří dostali příležitost splnit si své sny. Mezi nimi jsou například Ljsbrand a Anna z Holandska, kteří opraví opuštěnou plachetnici a vyrazí cestovat po světě.
Vkomponováni do videa jsou ale kromě takových snílků i obyčejní konzumenty Heinekenu. Ti, sedíc u piva, naříkají nad světem, s podtitulkem: “Většina snů nikdy neopustí tento bar.”
“Chtěli bychom si plnit sny, ale mnozí pro to nejsou schopni nic udělat. Pro nás je tento spot příležitostí, jak tuto zprávu předat ostatním a inspirovat je k odvážlivým činům a plnění cílů v osobních životech. Pomáháním našim zákazníkům a plněním jejich snů doufáme v předání jasné zprávy o tom, že nikdy není pozdě splnit si to, po čem toužíme,” říká ke kampani Gianluca Di Tondo, globální ředitel značky Heineken.
S tagem #TheDreamIsland se vydává kampaň také na sociální sítě, kde chce navázat na předchozí “The Candidate”.
Pivo v každé síti
Heineken internet zvládá, jako málokterá jiná firma. Posledně třeba v Česku rozjeli jedinečnou interaktivní mapu, která mapuje denní i noční život Prahy.
Mezi další rozhodně patřila také ta z loňského července, kdy vám po napsání tweetu s tagem @wherenext samotný Heineken doporučil místa k noční zábavě.
Jak ale sama značka přiznává, tento rok očekává sice zvýšené příjmy, nicméně také propad prodejů, oproti roku 2014.
Co vy na to? Bude mít Dream Island úspěch, nebo ne?