Další články
Přečtěte si více

Chtějí 6 milionů zhlédnutí, proto krachují v přímém přenosu

Teahouse Transport dnes spouští na Facebooku hodně neobvyklou kampaň, která má firmě pomoci získat nové zákazníky, fanoušky a samozřejmě zajistit publicitu, na jejíž vlně se následně „poveze“ při dalším růstu. Firma, která se specializuje na zprostředkování mezinárodní přepravy zásilek za výhodné ceny, chce, aby dnes zveřejněné video zhlédlo šest milionů lidí. Sama přitom má na Facebooku jen asi osm tisíc fanoušků.
Přečtěte si více

Základy eye-trackingu, aneb jak strukturovat obsah

Pokud budete vědět, kam se uživatelé na stránce dívají a jak na ně různé její prvky působí, můžete jim vyjít vstříc. Pokud svůj obsah, třeba článek, reklamu nebo celou webovou stránku lépe strukturujete, máte vyšší šanci, že u návštěvníků vyvolá kýženou odezvu.