Google: K většině konverzí v mobilním vyhledávání dochází do hodiny

Jakým způsobem lidé vyhledávají na mobilech a co dělají po provedeném vyhledávání? Znalost toho, jak lidé obvykle k hledání na mobilních zařízeních přistupují, může podle Googlu pomoci s ideálním využitím mobilního vyhledávání pro marketingové účely. No a protože je rok 2013, nemůže chybět ani infografika.

Google se se svým výzkumem mobilního hledání rozhodl odchýlit od klasických způsobů, jak se takové výzkumy provádí, a zvolil vlastní, k tomuto účelu vymyšlenou metodu. Účastníky studie požádal, aby po dobu dvou týdnů zaznamenávali všechny své mobilní vyhledávací dotazy, čímž získal celkem na 6000 vyhledávacích dotazů. Účastníky navíc Google pravidelně kontaktoval a zjišťoval, jak se chovali po provedených hledáních, co udělali nebo neudělali, Těchto dotazování proběhlo celkem 1958. A na konci celého experimentu proběhl ještě závěrečný dotazník, ten Google získal vyplněný v 323 případech.

Z výsledků, ke kterým se společnost takto dostala, vyplynulo několik zajímavých charakteristik způsobu, jak uživatelé přistupují k mobilnímu vyhledávání:

1) 77 procent vyhledávání provádí doma nebo v práci, jen 17 procent za pohybu
2) k 55 procentům všech konverzí (telefonní hovor, nákup a návštěva obchodu) došlo do hodiny od provedeného hledání
3) tři čtvrtiny vyhledávání vyvolají alespoň jednu další následnou akci
4) v 36 procentech případů jde o další průzkum, ve čtvrtině případů o návštěvu webové stránky obchodníka, shodně v 17 procentech byl touto akcí nákup zboží a v 17 procentech případů nákup
5) v průměru přitom každé hledání vyvolá necelé dvě akce

Infografiku ve větším rozlišení naleznete zde, studii v celé její délce a šířce zase získáte tady (odkaz pro stažení je úplně dole).

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google se spojil s… KitKat? Příští Android ponese jméno čokolády. Fascinující

Ne, není to náhoda. Příští verze operačního systému Android se bude jmenovat KitKat a stejnojmenná značka v tom jede taky. Výsledkem je mimo jiné pozoruhodná reklama od KitKat, která paroduje naleštěná videa technologických firem. A když říkáme pozoruhodná, myslíme divná. A když říkáme divná, myslíme zvláštním způsobem vzrušující a zábavná.