Google se se svým výzkumem mobilního hledání rozhodl odchýlit od klasických způsobů, jak se takové výzkumy provádí, a zvolil vlastní, k tomuto účelu vymyšlenou metodu. Účastníky studie požádal, aby po dobu dvou týdnů zaznamenávali všechny své mobilní vyhledávací dotazy, čímž získal celkem na 6000 vyhledávacích dotazů. Účastníky navíc Google pravidelně kontaktoval a zjišťoval, jak se chovali po provedených hledáních, co udělali nebo neudělali, Těchto dotazování proběhlo celkem 1958. A na konci celého experimentu proběhl ještě závěrečný dotazník, ten Google získal vyplněný v 323 případech.
Z výsledků, ke kterým se společnost takto dostala, vyplynulo několik zajímavých charakteristik způsobu, jak uživatelé přistupují k mobilnímu vyhledávání:
1) 77 procent vyhledávání provádí doma nebo v práci, jen 17 procent za pohybu
2) k 55 procentům všech konverzí (telefonní hovor, nákup a návštěva obchodu) došlo do hodiny od provedeného hledání
3) tři čtvrtiny vyhledávání vyvolají alespoň jednu další následnou akci
4) v 36 procentech případů jde o další průzkum, ve čtvrtině případů o návštěvu webové stránky obchodníka, shodně v 17 procentech byl touto akcí nákup zboží a v 17 procentech případů nákup
5) v průměru přitom každé hledání vyvolá necelé dvě akce
Infografiku ve větším rozlišení naleznete zde, studii v celé její délce a šířce zase získáte tady (odkaz pro stažení je úplně dole).