Google e-shopům nabízí funkci automatického dokončování

Prozatím pouze pro americké zákazníky AdWords, časem ale snad pro kohokoliv, bude k dispozici nový doplněk od Googlu. Vyhledávání v e-shopech doplní o automatické dokončování vyhledávání podle zatím zadané části dotazu, přesně tak, jak to známe z domovské stránky Googlu.

Funkce automatického dokončování je jednou z nejpopulárnějších funkcí v rámci běžného vyhledávání Googlu a stejně tak tomu je v rámci Google Commerce Search, kompletního balíčku vyhledávání pro e-shopy. Nyní tuto funkci Google nabízí i odděleně od GCS jako samostatný prvek tak, aby ji obchodníci mohli implementovat do svého vlastního nástroje pro vyhledávání.

V rámci pilotního provozu bude funkce známá jako Search As You Type k dispozici pouze zákazníkům AdWords ze Spojených států, kteří funkci do 25 milionů provedených vyhledávání budou mít zdarma. Díky tomu dokáže vyhledávací políčko na stránkách internetových obchodů navrhovat slova a spojení, která odpovídají zatím zadanému řetězci znaků. V rámci těchto vyhledávacích dotazů funkce nabízí i klikatelné odkazy na zboží, které e-shop prodává, včetně obrázku a ceny. Díky tomu zákazníci rychleji najdou to, co hledají (nebo i to, co původně ani nehledali), a zvyšuje se pravděpodobnost úspěšného nákupu.

Google informoval, že během příštích měsíců hodlá pilotní program rozšiřovat i směrem k dalším zájemcům.

Via Google

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co jsme minulý týden hledali – Skokanem je Honza Podzimek

No, máme dobré i špatné zprávy. Ta dobrá je, že se lidé zajímali o Filipíny nebo výročí Hemanna Rorschacha, ta špatná je, že je ještě víc zajímali VyVolení. A pokud jde o YouTube, připravte se, že písničky The Fox se asi ještě pár týdnů nezbavíme. To je tak, když se zprvu zábavné internetové video dostane do spárů hudebního průmyslu. Stane se nekonečně otravným.