Gartner: Za reklamu v mobilech se letos utratí 18 miliard dolarů

Globální výdaje na mobilní reklamu letos překonají loňský rekord o pět miliard. Do tří let by se měly ale podle odhadů Gartneru více než zdvojnásobit. V roce 2017 se totiž očekává, že firmy do mobilů nasypou 41,9 miliard.

Od příštího roku totiž má být růst poháněn hlavně lepší situací na trhu, ale i tím, že nové médium se zařadí  a možná i překoná ta stávající. “Nejsilnější růst čeká především Spojené státy, koneckonců tam je svět online reklamy nejrozvinutější,” tvrdí Mike McGuire z Gartneru.

Koneckonců, velkou část z celého globálního balíku na spolkne Google. Za loňský rok na ní totiž vydělal necelých devět miliard. A nový systém pro mobilní reklamu loni testoval i Facebook. Tomu příjmy z mobilů tvoří čtyřicet procent příjmů.

Lidé z Gartneru také pozitivně hodnotí možnosti, které mobilní reklama přináší – především v kombinaci se službami jako Foursquare nebo Pinteretst. Jinými slovy, reklama založená i na tom, co o příjemci prozradí jeho telefon nebo naopak on sám prostřednictvím svého telefonu.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Odpočet začíná: Impact Hub hledá projekty do 100-day Challenge

Impact Hub otevírá dveře nového akceleračního programu 100-day Challenge. Za 100 dní může své podnikání rozjet na plné obrátky kdokoliv s dobrým nápadem a chutí čelit pořádné výzvě. 100-day Challenge je tu pro všechny, kteří právě začínají, pro projekty, které usilují o inovaci i pro ty, kteří hledají pomoc či podporu od odborníků pro expanzi a rozvoj.