Gartner: Za reklamu v mobilech se letos utratí 18 miliard dolarů

Globální výdaje na mobilní reklamu letos překonají loňský rekord o pět miliard. Do tří let by se měly ale podle odhadů Gartneru více než zdvojnásobit. V roce 2017 se totiž očekává, že firmy do mobilů nasypou 41,9 miliard.

Od příštího roku totiž má být růst poháněn hlavně lepší situací na trhu, ale i tím, že nové médium se zařadí  a možná i překoná ta stávající. “Nejsilnější růst čeká především Spojené státy, koneckonců tam je svět online reklamy nejrozvinutější,” tvrdí Mike McGuire z Gartneru.

Koneckonců, velkou část z celého globálního balíku na spolkne Google. Za loňský rok na ní totiž vydělal necelých devět miliard. A nový systém pro mobilní reklamu loni testoval i Facebook. Tomu příjmy z mobilů tvoří čtyřicet procent příjmů.

Lidé z Gartneru také pozitivně hodnotí možnosti, které mobilní reklama přináší – především v kombinaci se službami jako Foursquare nebo Pinteretst. Jinými slovy, reklama založená i na tom, co o příjemci prozradí jeho telefon nebo naopak on sám prostřednictvím svého telefonu.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

SXSW deň druhý: Iron Man, tričká na baterky a budúcnosť porna

Právě probíhající festival South By SouthWest je vrcholnou událostí pro každého alespoň trochu nasáklého čímkoliv digitálním. Každoročně přiláká i řadu lidí z Česka a ze Slovenska, takže si o tom všem můžeme nechat alespoň vyprávět. Pro Tyinternety se letos téhle role zhostila Petra Jankovičová z Triad Advertising a ani druhý den nezůstal tomu prvnímu nic dlužen...