Foursquare otevřel reklamní systém i pro malé obchodníky

Foursquare hledá další zdroje příjmů a tak se obrací na malé a střední podnikatele. Samoobslužný systém pro zakládání reklam do databáze už funguje od dubna, ale jen pro omezené množství firem. Teď se má rozjet naplno.

Restaurace, kavárny nebo malé obchůdky a galerie. Všichni mohou inzerovat na Foursquare Ads.Placené odkazy na jejich provozovnu se pak v pravou chvíli objeví ve feedu uživatelů Foursquare. Podle toho, co zrovna hledají nebo kde zrovna jsou. Budou viditelně označeny oranžovou barvou a nápisem “promoted”. Firma novinku prezentuje na svém blogu.

Pomocí speciální platformy si budou moci podnikatelé nastavit své reklamy, týdenní budget a rozjet nebo pozastavit kampaň. V podstatě stejně jako na Facebooku. Vyzkoušet si to mohou provozovatelé podniků na adrese foursquare.com/ads.

 

 

Total
0
Shares
Další články