Fanoušci Suits dostanou k nové sérii kosmetické balíčky

Fanoušci kravaťáckého seriálu Suits dostanou v červenci dárkové balíčky aby nezapomněli, že start třetí série se blíží. Nepůjde ale o běžný merchandising s logy seriálu. Naopak. Televize USA Network se dohodla s firmou Birchbox, která namixovala balíčky přesně na míru cílové skupině seirálu.

Sílu krabice poskládané na míru už objevují i americké televize. Pánská část publika seriálu Suits dostane příští týden balíček s šampónem, kondicionérem, pudrem a balzám na rty. Divačky si budou muset počkat do 10. července. Z anonymní televize a z ještě anonymnějšího publika se díky tomu stávají staří známí.

“Všechno kolem Suits, od dialogů až po oblečení je precizně stylizováno. Vítáme spolupráci s Birchboxem, se kterým můžeme rozjet smysluplné propojení s našimi diváky,” komentuje novinku Alexandra Shapiro, viceprezidentka pro marketing a digital USA Network.

Pro Birchbox nejde o první spolupráci s televizemi. Už loni rozjeli podobnou dárkovou smršť pro seriál Gossip Girl. Mimochodem, podle následující prezentace Igora Beukera z ViralBlogu to vypadá, že to je jenom začátek a nová éra televize teprve přichází. Možná se tak dočkáme i toho, že fanouškovské krabice pro české televize začnou balit i třeba kluci z Chlapské zásilky.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak inovují velké firmy? Využívají startupů!

Startupy už dávno nejsou jen uhrovití kluci z garáže dělající B2C aplikace. Rychlejší inovace, levnější akvizice nových zákazníků a schopnost přilákat nejlepší talenty z nich dělá nové ekonomické jednotky, jejichž služeb čím dál častěji využívají korporace i v České republice. Na tuto problematiku se zaměří Startup Summit, který se uskuteční 15. října 2015 v prostorách SaSaZu.
Přečtěte si více

Facebook od teď vydává NY Times, BBC News nebo třeba BuzzFeed… Je to dobrej nápad, špatnej nápad nebo jakej je to nápad?

Facebook spustil službu, jejímž výsledkem může být kompletní vymizení webů jako jsou třeba Tyinternety. Instant Articles funguje na principu - dejte nám svoje články, my je budeme šířit pouze skrz Facebook, na oplátku budete mít peníze z reklamy. Mezi prvními, kdo svoje texty sociální síti předá, jsou třeba NY Times, National Geographic nebo třeba The Guardian.