Facebook má nový kalendář a prozradí, kdo viděl příspěvky ve Skupinách

Nová podoba uživatelského rozhraní Událostí na Facebooku velmi usnadní orientaci v tom, kdy se co děje, a pomůže lépe plánovat čas. Novinka ve fungování Skupin zase zlepší jejich vnitřní komunikaci.

Čerstvě představená podoba Událostí má dvě základní rozložení, v obou je ale přítomné to hlavní – kalendář. V prvním typu zobrazení (seznam), uvidíte všechny události vypsané chronologicky po dnech, ve kterých se mají konat, od dnešních až po ty nejvzdálenější.

V tomto typu zobrazení lze najít nejen své vlastní události, narozeniny přátel a události, na které jste byli pozváni, ale také události doporučené, které máte oprávnění vidět. Doporučené události Facebook vybírá podle přátel, oblíbených stránek, check-inů a dalších faktorů. V malém kalendáři po levé straně je zvýrazněný aktuální den a modře jsou označeny i dny konání událostí, na něž jste pozvání a dosud jste účast neodmítli. Doporučené události ani narozeniny zvýrazněny nejsou.

Zobrazení typu seznam

V zobrazení typu kalendář, na které lze snadno přepnout hned na vrchu stránky, jsou události, jichž se hodláte účastnit nebo jste na ně pozváni, a také narozeniny přátel – alespoň u těch, kteří své datum narození na Facebooku vyplnili. Doporučené události v tomto zobrazení nenajdete vůbec.

Zobrazení typu kalendář

Kromě nových kalendářů zároveň přichází i praktická novinka ve fungování Skupin. Fungovat by již brzy měla ve všech uživatelských skupinách, jejichž členové se díky ní snadno dozví, komu již byl který příspěvek zobrazen. Novinka přichází nedlouho poté, co se podobná funkce objevila i v chatu. Praktická bude hlavně proto, že v případech, kdy je důležité dostat informaci ke všem lidem ze skupiny, bude jasné, koho je třeba ještě informovat jinak, a kdo se naopak ke zprávě již dostal.

Nová funkce ve skupinách na Facebooku

U každého příspěvku v dané skupině se jednoduše objeví údaj o tom, kolik lidí jej již vidělo. Pokud na údaj najedete myší, uvidíte také jména těchto lidí s časem, kdy si příspěvek přečetli. Pokud již příspěvek viděli všichni členové skupiny, bude text znít jednoduše “seen by everyone”.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Selfpromo: Co všechno se mohlo koupit místo přihlášek na Cannes Lions

Letos agentury z celého světa do Cannes Lions poslaly rekordních 35 765 přihlášek a pořadatelům tak poslali poměrně sympatických 18,5 milionu eur. Kreativní amsterdamské duo Michael & Sharif vytvořilo microsite, ve které hledá odpověď na to, co všechno by se s tolika penězi dalo dělat. Jasně, je to trochu levné, ale jako agenturní selfpromo je to geniální!