Digitální agentura Sherpas zavádí čtyřdenní pracovní týden, mzda zaměstnanců zůstane stejná

Agentura Sherpas podle svého vyjádření dlouhodobě a úspěšně aplikuje princip otevřené pracovní doby a volný styl řízení. Od ledna navíc po vzoru zahraničních pilotů pro všech svých 25 zaměstnanců zavádí čtyřdenní pracovní týden. A i při zkrácení pracovní doby o 20 procent firma nadále vyplácí stejnou mzdu.

„S Jirkou Suchým a Markem Antošem [spoluvlastníci společnosti] jsme se rozhodli, že budeme pokračovat v tom, čeho se snažíme dosáhnout od začátku – nejideálnějších možných podmínek pro sladění a vyvážení osobního a pracovního života našich zaměstnanců,“ vysvětluje Luboš Plotěný, CEO Sherpasu.

Základní filosofii konceptu agentury s klíčovými klienty jako Airbank, Česká Spořitelna, Rockpoint či Vodafone je snaha o co největší efektivitu pracovního času každého jednotlivce tak, aby v pátek nemusel pracovat, nebo pracoval co nejméně.

Luboš Plotěný

„Dává nám to mnohem větší smysl, než sypat peníze do posiloven v kancelářích nebo najímání happiness manažerů. V práci se podle nás má pracovat a naším úkolem je umožnit všem věnovat se jejich koníčkům a rodinám v čase, který patří jen jim,“ pokračuje Plotěný dále.

Třídenní víkend se ovšem spojuje s určitými pravidly, jako třeba dostupností daného člověka v případě potřeby. Jeden víkendový den navíc by však pro zaměstnance neměl znamenat nutnost pracovat o to víc během ostatních dnů v týdnu. Pátky by měly být v co nejvíc pasivním módu.

„Věříme, že tímto krokem ještě o něco posílíme spokojenost stávajících zaměstnanců a zároveň to chápeme jako silný benefit pro ty, kteří přemýšlí, že by se k nám připojili,“ dodává Suchý.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Brněnské VUT udává trendy marketingu vysokých škol. Tentokrát boduje s kampaní z Údolí Šalin

Vysoké učení technické v Brně po chvíli mlčení vyrukovalo s kampaní, se kterou se chce vrátit ke své předchozí marketingové slávě. Na YouTube během tří dnů nasbírala přes 33 tisíc zhlédnutí. A to už stojí za zmínku. Vysoké školy na sociálních sítích oslovovat potřebují, a uvědomují si to. Některým to jde, jiným o dost méně: podívejte se na oba případy.