Digitálně (s)právně už za týden. Jak vydělávat online bez obav z právníků

Moderní konference o internetovém právu Digitálně (s)právně vám pomůže surfovat bez toho, abyste se v tom každou chvíli koupali. Zkušení právníci poradí s vydáváním a přebíráním obsahu, kampaněmi na sociálních sítích, soutěžemi a reklamou, správou diskuzních fór i změnami v elektronické fakturaci. A za celou konferenci přitom nedáte víc, než byste běžně dali jednomu právníkovi za hodinu…

Online marketing a komunikace jsou dnes běžnou součástí byznysu, jen málokdo ale stále může říct, že zná jejich pravidla na české i mezinárodní úrovni. Právě proto vznikl nový formát konference Digitálně (s)právně, která se inspirovala úspěšným seminářem na toto téma z minulého roku. Ve třech samostatných blocích se budou účastníkům po celý den věnovat lidé ze tří advokátních kanceláří a k dispozici bude spousta prostoru na konkrétní dotazy a networking.

Kdy? Ve středu 20. února od 9 hodin.
Kde? Národní technická knihovna, Technická 6, Praha (www.techlib.cz)
Kdo? Advokáti z kanceláří Pelikán Krofta Kohoutek, AK Schovánek a CEAG.
Za kolik? Velmi přátelských 2900 Kč bez DPH, registrace zde.

Blok advokátní kanceláře Pelikán Krofta Kohoutek budou zaštiťovat Jan Krabec a Matěj Vácha. Řeč bude o oblasti duševního vlastnictví, a to včetně ochrany nejpodstatnějších práv souvisejících s online projekty jako jsou ochranné známky, domény, webdesign, aplikace a vlastní či uživatelský obsah. V současné době je velice aktuální i otázka neoprávněného přejímání obsahu. Další část se bude věnovat odpovědnosti na internetu, a to zejména z pohledu provozovatele “služby informační společnosti”, uživatele takové služby a v neposlední řadě i držitele autorských práv, který je provozem projektu poškozován. Přednášející budou uvádět konkrétní case studies, a to včetně rozboru nejčastějších chyb, možností právní ochrany a prevence i vhodných doporučení.

Hranice mezi úspěšným digitálním marketingem a porušováním zákonů může být velice tenká. Blogosféra, reklama, virální kampaně, Facebook, to vše podléhá pravidlům. Od Václava Schovánka se dozvíte, jak na nové formy komunikace v prostředí stárnoucích zákonů z minulého století, vše o regulaci reklamy a její aplikaci v online komunikaci, naučíte se (s)právně pořádat promo akce a soutěže na sociálních sítích. Zkrátka, najdete rovnováhu mezi kreativou, možnostmi internetu a zákonnými povinnostmi.

Společnosti se zároveň snaží maximum služeb a výrobků nabízet online. Čím dál tím více k elektronizaci míří nejenom vztahy se zákazníky, ale i procesy uvnitř společností. Díky nové úpravě elektronické fakturace účinné od ledna 2013 bude jen zdánlivě tento proces jednodušší než dříve. Nová úprava elektronické fakturace má vliv i na ostatní obchodní dokumentaci ve firmách, kterou může být nutné vést rovněž v elektronické formě. Cílem bloku pod vedením Barbory Procházkové tak je seznámit účastníky s tím, jak nakládat s elektronickými dokumenty tak, aby splňovaly náležitosti stanovené aktuálně platnými právními předpisy.

Určitě si tuhle příležitost nenechte ujít, jen tak se opakovat nebude! Další informace můžete najít na tyinternety.cz/digitalne-spravne.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Co o sobě sdílejí Evropané a co Američané

Ochota sdělovat o sobě soukromé informace na Facebooku nemusí být dána jen osobností, ale do jisté míry také národností. Průzkum milionu profilů z USA a Evropy ukázal, že obyvatelé USA se o citlivá data dělí ochotněji než Evropané, velké rozdíly navíc panují u jednotlivých kategorií.
Přečtěte si více

Google se spojil s… KitKat? Příští Android ponese jméno čokolády. Fascinující

Ne, není to náhoda. Příští verze operačního systému Android se bude jmenovat KitKat a stejnojmenná značka v tom jede taky. Výsledkem je mimo jiné pozoruhodná reklama od KitKat, která paroduje naleštěná videa technologických firem. A když říkáme pozoruhodná, myslíme divná. A když říkáme divná, myslíme zvláštním způsobem vzrušující a zábavná.